הודעה חדשה בפורום
איזה מסיבה של האתר ?
חילופי זוגות
זוגות ליבראליות חובבי סקס למיפגשים של חילופי זוגות
הודעה חדשה בפורום
הפועל זונה הוסיף הודעה » איך הסתבכתי...אני מנוצל מינית....

אתם לא מבינים איך הסתבכתי עם חברה שלי מהתיכון..


הכול התחיל לפני חודשיים..הרגשתי שחסר משהו בסקס שלי עם חברה שלי, הוא היה כזה מהנה ורגיל בלי יותר מידי אקשן עד שחשבתי כל זה איזה ערב אחד שבאתי לחברה שלי והתחלנו לדבר על זה.


היא סיפרה לי על הסטייה שלה להיות מלכת סאדו ואני לא כול כך הייתי בעניין אבל לא היה אכפת לי לנסות , ישר חברה שלי אמרה לי להכנס לחדר שינה של ההורים שלה (היה לה בית ריק) נעלה את הדלת ואמרה שתפתח עוד חצי שענ וסגרה את האור, בינתיים אני נרדמתי.


אחרי חצי שעה מצאתי את עצמי כבול למיטה כאשר חברה שלי עם טייץ ובגד עור צמוד יושבת עלי ושמה לי מחסום פה.


לא הצלחתי לזוז כול הגוף שלי היה כבול באזיקים ולפתע חברה שלי הרימה מהריצפה טוש והחזיקה ביד השנייה שוט.


פתאום היא התחילה לכתוב לי מעל הזין עם הטוש "אני האפס של המלכה כרמל" וכתבה על כול הגוף שלי כיתובים שמראים שאני האפס שלה ובכול פעם שניסיתי להתנגד קיבלתי צליפה מהשוט שהחזיקה.


אחרי 10 דקות שחברה שלי הביאה לי ביד וליקקה לי את הזין לא הביאה אותי לגמירה בכוונה והשאירה אותי לא מסופר ואז אמרה "עוד 40 דקות אני אחזור" נעלה את הדלת, סגרה את האור ויצאה.


כעבור חצי שעה הדלת נפתחת ושם ידידה שלי עומדת עם מצלמת וידאו וצמוד אליהה עומדות חברה שלי ו3 בנות שאני לא מכיר. רציתי לשאול מה עובר על חברה שלי אבל היה עלי מחסום פה ולפתע אני רואה את 3 הבנות משלמות לחברה שלי ומתחילות להתפשט ותוך כדי חברה שלי אומרת הוא יעשה כול מה שתרצו אם יש בעיות תקראו לי אני בסלון.


חברה שלי יצאה והידידה שלי נשארה בחדר מצלמת אותי עם 3 הבנות וצוחקת.. הרגשתי באותו רגע השפלה ענקית וחוסר אונים עצום והבנתי שלברה שלי מוכרת אותי..זה היה הערב הכואב ביותר שעברתי..קיבלתי צליפות, יריקות, חדירות, ירידות ואפילו הפכו אותי לכלב.


למחרת בבוקר חברה שלי שיחררה אותי הביתה אבל לפני זה אמרה לי שהיא מוכרת אותי ומהיום אני הכלב והעבד מין שלה..אני לא עומד לקבל על זה כסף..היא אמרה שאם אני לא ישתף פעולה אז הסירטונים שלי יעלו לרשת ואם זה לא יעזור אז היא תדאג להשפיל אותי ולנצל אותי..


בינתיים עם הזמן למדתי לאהוב את זה ולהנות מהמצב וחונכתי להיות עבד טוב..תודה על הקריאה לפרטים שילחו הודעה

פורום סקס
בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה