תגובות חברים
יעקב25 הוסיף תגובה » WIN_20140921_145239.JPG

תגובה של יעקב25:

תגובות חברים
יעקב25 הוסיף תגובה » 10577999_10152634650503887_977884622_o.jpg

תגובה של יעקב25:

הודעה חדשה בפורום
יעקב25 הוסיף הודעה » פנטזיה על טלי

טוב אז חשוב לומר שאני לא נוהג להכנס ל'פורומים של סקס'


למרות שאני בנאדם של מחשב וסוג של חנון אבל לא נוהג להכנס.


אני בן 25 ,מבאר שבע


אני וטלי איננו מכירים אני צופה בתמונות שלה ועומד לי כל פעם מחדש כשאני קצת חרמן ,הורגת אותי המחשבה שהיא גרה לידי ואינני יודע מי היא כי פניה מוסתרות.


לפנטזיה


בא לי לבקש אישור מבעלה לזיין את טלי אישתו כמו שהיא כתבה כתנאי להגיע אליה..ולהפשיט אותה כמו ילדה קטנה בגיל 16 להחליט מה יקרה ואיך להעניק לה אהבה וחום אפילו אם זה ללילה אחד. לתנשק איתה וללטף לה תשיער המדהים שיש לה בתמונותלהוריד ממנה את השמלה הפרחונית שיש לה..ופשוט לקק לה תכוס הורוד שיש לה להכניס אצבע בעדינות לכוס המדהים והורוד שלה..ולשמוע אותה לראשונה מאוננת..אממ..רק המחשבה מגרה אותי..ולאחר הכנסת אצבע וליקוק ממושך להכניס לה תזין שלי לכוס שלה ולזיין אותה כמו שאף גבר לא זיין אותה לעולם..להיות איתה הכי פראי ביום הזה,לזיין אותה בעדינות ולהגיע איתה עד הקצה מבלי לגרום לה לגמור...לקחת אותה לדוש ולזיין אותה הכי חזק שאפשר כשהמים נוטפים עלינו (מים פושרים) להשמוע אותה צורחת כשזין נדחס פנימה שוב ושוב תוך כדי נוגע לה בפיטמות בעדינות ומצמיד אותה לקיר ודופק ללא הרף תופס לה תתחת ומפסק לה תרגליים תוך כדי שהיא עלי..היא ממשיכה לצרוח התחת שלה אדום וגם הכוס מאחיזה אגרסיבית שלי ודפיקות ללא הפסקה בכוס.מחזיר אותה למיטה תוך כדי שאנחנו רטובים וממשיך במלכה מפסק לה תרגליים מכניס לה שוב ושוב תזין בתנועות סיבוביות בתוך הכוס אני שומע אותה מאושרת מעונג..אומרת לי שלא היה ולא יברא מישהו שמזיין כמוני..מסובב אותה אחורה ומכניס תזין טיפה בלחץ אל תוך התחת הקטן שלה אני רואה אותה מתכווצת לי תוך כדי..ולוחץ עליה ושומע צרחה קלה ממנה..היא צורחת אח אח...ואני בשלי רוכב עליה...תוך כדי נשכב על גבה ונוגע לה בחזה המדהים שיש לה...מנשק אותה בצוואר בנעימות ובקולות הרקע נשמעים קולות גניחה..בעלה המום וחסר עונים .


לסיפור יש המשך..אני אמשיך לספר לטלי אם היא תבקש..


אני ישמח לתגובות מכל מי שכאן...(:


 

פורום סקס
בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה