הודעה חדשה בפורום
גברים יקרים וגם נשים למינהן .הייתי פה פעילה וגם בהכרויות של האתר ,ברחתי מהר מאוד בגלל הודעות סתמיות וללא תוכן שהייתי מקבלת .
פרסמתי פה פוסט אישי וקיבלתי תמונות של בולבולים והצעות מגונות בפרטי .
אני יודעת שזה אתר ופורום שמתבסס על סקס אבל גברים תבינו אנחנו לא שוק בשר!
אנחנו לא רק שדיים שבא לכם לתפוס ולצבוט ואין לנו חור בין הרגליים בשביל להזמין אותכם לחדור לתוכו ככה חופשי .
אנחנו בני אדם ,יש מאחורינו נפש ומיניות שבאה בטבעיות ,זה שאתם שולחים תמונות של אנטנות זה לא מגרה ולא נחזור אליכם עם תשובה של " יאוו כמה בא לי שתזיין אותי...איזה גדולל"
אז תכבדו קודם כל את עצמכם ,אל תחשפו את האיברים שלכם בידיעה שזה מה שימשוך את הבחורה להפגש אתכם .

נ.ב
לא נפגשתי פה עם אף אחד וגם לא אפגש אז מיותר לשלוח פרטי כי גם לא אענה .
מוזמנים לומר את דעתכם בנושא כאן .
פורום סקס
בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.
הודעה חדשה בפורום
moran1994 הוסיף הודעה » יום רודף יום
ימים עוברים מהר,כל יום שונה מקודמו .
בלבול הורמונים ענק מציף את גופי,יום כועסת ויום שמחה ,יום חמה ויום יבשה .
אתה מגיע אליי בדיוק שאני חמה ממש בין הסדינים ,מזדחל בין רגליי וחופן את הבטן ההריונית.
מלטף בחושניות מתחת לשמיכה ונותן את מגע לשונך בין רגליי.
עוצמת את עיניי ומפסקת ככל שביכולי, מעביר לשונך מטה ומעלה ,עוצר ממש על הדגדגן וחופר אותה מעליו .

איני רואה אותך ואתה אותי.אתה בין רגליי מתחת לשמיכה עושה את עבודתך נאמנה .
עוצמת את עיניי ודוחפת אגני קדימה ,מרגישה את אפך דוקר אותי מעל הדגדגן.

רק נשימותי נשמעות בחדר,אינך מרפה ומוסיף על הרטיבות שלי את לשונך החמה ,מחמם אותי וגורם לי להרטיב על הסדין .אתה מתמלא נוזלים ורוצה לעלות ,לחדור למקום שהרטבתה והשקעתה ,אני מנסה לסחוט עוד טיפה מהלשון שלך ,משתגעת במיטה בתנודות חדות ,מעלה ומטה ומחזיקה את ראשך צמוד לכוס שלי .
אני גומרת ואתה מתרחק מההשפרצות,מובך מהנוזלים שמציפים אותך .


פנטזיות מיניות
כאן המקום לשתף בפנטזיות הסוערות והכמוסות ביותר, ובתקווה עמוקה גם המקום להשתתף, לחלום ולדמיין יחד על דרכים להגשים את הפנטזיות של כולנו...
אלבום חדש
moran1994 הוסיף 1 תמונות חדשות
מתוך האלבום
הודעה חדשה בפורום

Laughing


היי לכולם .


שמי מורן ואני בת 22 ,כחצי שנה אני צופה בפורומים כאן ועכשיו הגיע תורי אז נעים מאוד וקצת על עצמי.


אחת הסיבות שלא הצטרפתי לקהילה היה החשש מגברים שיציפו לי את התיבה הפרטית אבל אני זורמת עם זה וכמעת ולא מתיחסת .


אני רואה כאן אחת שמחפשת שישפילו אותה בפורום ומעלה תמונות ועוד כמה "הזויות" ו"הזויים".


עכשיו אני חושבת שהגיע תורי לא לדיבור מלוכלך וחיפוס סטוצים (עברתי מספיק) אלא לדיון ושיתוף מאחר שאני גם בהריון וחושבת שזה יעניין לשתף את התהליך בצורה קצת אחרת :)


אני בת 22 כמו שכבר רשמתי ,הייתי ילדה שמנה (כן שמנה עם צמיגים ותחת ענק)עם חזה עצום כבר בתחילת התיכון.לא שהיום אני רזה אבל ירדתי קצת ומאז ולמדתי להשלים עם זה .


בזמן היותי ילדה מופנמת וסגורה ללא חברות כמעת כבר בתיכון הייתי מנסה להעריך את עצמי תוך כדי יחסים עם גברים. 


כולם קראו לי השרמוטה של השכבה ובצבא גם שרמוטה וגם שמנה "השמנה המשתרללת".אז בתור מתבגרת ובתור מעבר לאישה בצבא הייתי תמיד בצד ,את הגברים ששכבתי איתם אי אפשר לספור בשתי ידיים .השדיים שלי היו הדבר היחידי (והעיניים) שמשכו אליי גברים .רובם היו מזיינים והולכים ,חלקם עבדו עליי שאוהבים אותי כדי שאמשיך לרדת להם ולפתוח רגליים וגם להסתובב על ארבע שיכנסו לפי הטבעת .הכל הייתי עושה כדי לרצות גבר .


גיל 18 חודש אחרי טירונות אני במועדון עם עוד חברה (החברה היחידה שלי באותה תקפה אגב)גם שמנה ולא מקובלת .אני מכירה מישהו בגילי וחוזרת איתו הבייתה בזמן שהחברה יצאה במונית.


השעה 8 בבוקר ואנחנו במספר השלישי שלוש שעות של זיונים.


אמא שלי צועקת עליי על השעה ואני רק רוצה להתקלח וללכת לישון .שלחתי לו לילה\בוקר טוב והוא החזיר לי בחזרה חייכתי חשבתי שאני לא רק זיון.


בערב שהתעוררתי כבר לא היה מענה והודעה כמו כולם "הייתי שיכור" הגיע אליי.


טוב לא קרה כלום בסך הכל נהניתי גם.אני רגילה להזדיין לפחות פעמיים בשבוע וזה עושה לי טוב לחשוף את הבטן שלי מול מישהו בזמן שבים בחיים לא הורדתי חולצה .חצי נחמה.


שבוע ועוד שבוע עובר ,התאבון נפתח בזמן שאני רק מתחילה דיאטה .משהו מוזר .


בחילות=הקאות=סחרחורות=גימלים מהבסיס=מנוחה בבית=ציצי גדל=סופר פארם=בדיקת הריון (2 ליתר ביטחון)=פיפי=הריון חיובי=עוד פיפי=הריון חיובי חיובי פלוס.


אז מה קורה?פשוט מאוד דיכאון ופחד מאמא .מדברת עם החברה ומגיעות להחלטה להפיל אני עדיין ילדה מה אני צריכה את זה אחרי כל הפרוצדורה (וזה הרבה גם בגלל השירות הצבאי)


 


עוברים את זה בשלום ותוך חודשיים אני חוזרת להשתרלל רק עם אמצעי מניעה גם באותו הייתי עם אבל הפסקתי גלולות חודשיים לפני.


סיימץי בשלות את הצבא עם פחות עשר קילוגרם אבל עדיין מלאה .


נגיע לזמן האחרון:חוזרת על טעויות.שוב ללא אמצעי מניע והופ כנראה שהביציות שלי פעילות מאוד ולא נחות לרגע בזמן הביוץ.(בביוץ הכי כיף להזדיין)


ממי זה הפעם? לא יודעת!הייתי שיכורה בחול היה סקס מזדמן וכנראה הוא מהבחורים שיש להם ילדים ולא יודעים ממי ומאיפה .הוא היה אמריקאי ואין לי מושג מה איתו ומה הסטטוס שלו .


הפעם אמא גם בסיפור הרי אני כבר בוגרת ומוכנה לדבר איתה על זה .אמנם אני לא מוכנה ממש להיות חד הוריד אבל הוחלט בכל הדעות לנסות להשלים ולהביא את זה .אז אני משאירה ,אהיה אמא טובה וגם סקסית .וכמובן צעירה שזה מדהים בעיניי.


אז חברה זאת אני ואני מבטיחה לשתף בהכל כולל תמונות סקסיות שלי ותגבות כמו "בואי אני יעשה לך נעים ויש לי זין גדול" או "אני מוכן לענג אותך" פשוט יקראו ברפרוף .


אוהבת אתכם 


 

פורום סקס
בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.

התחבר לאתר

 
  זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה