No5vA.jpg

פנטזיות מיניות

כאן המקום לשתף בפנטזיות הסוערות והכמוסות ביותר, ובתקווה עמוקה גם המקום להשתתף, לחלום ולדמיין יחד על דרכים להגשים את הפנטזיות של כולנו...


הצטרף לקהילה »
04/10/2016

(סיפור) זיכרונות ילדות חלק א׳

dragonlance
dragonlance
בן 42, מירושלים
לייקים שהתקבלו: 8
הודעות בפורומים: 7

תורגם ושוכתב מחדש לעברית בלעדית ע״י dragon lance


 חברה זה סיפור שתירגמתי אותו ושיכתבתי אותו מחדש מקווה שתהנו


זהו החלק הראשון של הסיפור


זיכרונות ילדות 


 ״זיכרונות של אשתי מהילדות עולות להן, ואשתי אפרת גורמת לי לחיות איתה אותם מחדש, ותוך כדי כך היא שינתה את חיי״.


  


קטע מתוך הסיפור


מים חמימים גלשו על הכתפיים שלי וזלגו על גופי. ענן של אדים ריחף מתחת לתקרה. טיפות מים רצות המתפתלות לאורך קיר המקלחת הזכוכית והותיר אחריו פסים קצרים של בהירות לפני, קיטור ומים טשטשו את מי שנמצא מעבר להן. אסלה לבנה וכיור לבן. אור הלוגן האמבטיה היה מפוזר כמו חדר לתוך תא המקלחת, נעשה רך יותר וחם יותר. נפילת מים נשמע כמו מפלי הניאגרה; שאגה עדינה שבדרך כלל משרה רגוע היפנוטי בי כשהוא שטף משם  את המתח - רק לא היום.


 


מבעד לקיר זכוכית צל הופיע פתאום, הבטן שלי התהדקה, לבי התחיל  לפעום מהר יותר, ועצבי גדלו, משלב את ידי בעצבנות. אני עדיין לא האמנתי שאני עושה את זה. זה היה סוריאליסטי; מרגש אבל עדיין מפחיד מעט. הצל מתחלק לשנים, אחד גבוה, אחד קטן. באופן לא מודע עצרתי את נשימתי. מצניע בידיי ומכסה את איבר המין שלי. התנגדות הדחף הטבעי היה אתגר, ולקח ממני מאמץ אדיר.


 


דלת המקלחת נפתחה מעט. אפרת, אשתי, חשבתי לעצמי, עירום יפה, חיוך רך על פנים מוכרות לה, העיניים החומות החמות שלה נוצצות מהתרגשות אני עדיין לא מרגיש. ידה של מיכל הבת שלי. מאחוריה, מביטה בי בביישנות ובחיוך נבוך, חמוד, הבת שלי נכנסה למקלחת, עירומה כביום הולדה.


 


ההבדל והדמיון בין האם והבת היו מדהימים. אפרת, בבת שלושים ושלוש, הייתה בשיא יופייה, בוגרת וחושנית. מיכל, שטרם מלאו לו שתים עשרה שנים, הייתה העתק מדהים של אמא שלה מתוקה וחושנית להפליא, כמעט בלי צורה עדיין אבל נשית ועדינה. היא הייתה הגוף העירום שלה היה לי כל כך מוכר.


 


מעניין עד לאיפה אפרת הגיעה איתה בכל הקטע הזה? הבת שלי נראתה רגועה לחלוטין ושלווה מאוד. חלום ומציאות הם שני דברים שונים מאוד. מחשבותיי ורעיונותיי – הכל היה עד הרגע בכלל פנטזיות- יכולתי להרגיש את ההתעוררות הזאת והדגדוג הזה בכל הגוף. אבל אותם מחשבות באור העז של המציאות מאוד, מאוד שונה. מציאות זו הייתה כל כך מורטת עצבים, זה היה כמעט מפחיד, והייתי רחוק להיות מגורה ממנה מהבת שלי.


 


האם היה זה רק לפני שני לילות כשהכל השתנה? איך מילים יכולות ליצור יש מאין ויכולות ליצור השפעה הרסנית? הזיכרון היה חרות עמוק בזיכרוני. אפרת התחילה את כל הסיפור מדהים הזה. . .


 


**********


 


פרק ראשון


"אוו אלוהים, כן, אור. פשוט ככה," אפרת לחשה, חולבת את הזין שלי לתוך הכוס שלה. "אתה יכול ללכת עמוק יותר?"


 


תוחב אותו לתוכה, ההזקפה שלי מרגישה עבה ונוקשה, שנעמד לי על ידי כוס  החלק כמשי של אשתי, קירבתי את האגן שלי כשהיא הדקה את רגליה באחיזה חזקה סביב מותניי. קצה הזין שלי היה עמוק עמוק בתוכה.


 


"אה, כן, ככה, יקירי," מלמלה, זרועותיה מחבקת את צווארי.


 


קובר את אפי לתוך שערה הגולש, הרחתי את הריח המוכר של שיערה, ריח יסמין ושזיף. מגשש בידיי החזקתי את שני ישבניה הסקסיים, מזיין אותה לאט, עמוק, הכוס שלה היה לח וחלק. שדיה המלאים והקטנים נלחצו אל חזי. אפרת גנחה מעונג.


 


"מהר יותר, אור," מלמלה, עכשיו מתמתחת לאחור על הזין שלי.


 


אנחנו הזדיינו לאט, התחושה הנפלאה של הנאה בלתי נתפסת עוברת דרכנו, הכוס שלה חולב את הזין שלי, והזקפה שלי, דוחפת את הכוס שלה זה בזה בריקוד אהבה מוכר, נטול עכבות. זיעה ניגרה לי על הגב. תחושה כבדה של כאב עברה עמוק במפשעה שלי, זיון מענג עד כדי שיגעון.


 


"לעזאזל,  אפרת, זאת מרגיש טוב כל כך," מלמלתי. "אני כל כך אוהב לזיין אותך."


 


אפרת התרוממה לה מעליי, ברוגע רגליה הידקו סביב מותניי. "גם אני," מלמלה.


 


הישבן הסקסי של אשתי חפון בידיים שלי ואשתי מכווצת. נשימתה חיממה את צוואריי, אנחות העונג שלה, עלו גבוהה גבוהה. מתחתי, למרות החושך שרר בחדר, יכולתי לחוש בכל צלילה וכל חדירה את גופה החושני של אשתי, גוף שכבר הכרתי טוב ושזיינתי אותו במשך עשר שנותיי האחרונות. הכרתי אותה כל עיקול וכל נקודת חן. ידעתי את רכות עורה הרך כמשיי, שעכשיו שפתיו אחזו בחוזקה את איברי החסון. ידעתי גם  מה הטעם של שלה, הטעם המלוח של זיעה ניגר לה על השדיים המדהימים שלה, את הטעם החמצמץ של עוררות שלה לח, עמוק בתוך הכוס שלה, והטעם היבש של צווארה המבושם, את הטעם רך והקטיפתי של שפתיה.


 


אפרת גנחה. גופה החסון כבר לא יחל לעמוד בקצב כאשר צמרמורת של אורגזמה המתקרבת זרמה בה. "הו אלוהים, כן," היא נאנחה. "תגמור, מותק," היא דחקה את ירכיה, ירכיה נעו מהר. היא דחפה את הכוס הסקסי שלה מעלה אליי דחיפות גדולה יותר. "תגמור איתי, אור."


 


הזקפה שלי הגיעה לשיא עכשיו, דוחף אותו יותר ויותר מהר וחזק לתוך המפשעה של אפרת. האורגזמה התקרבה, הרגע המיוחד הזה כאשר ההרגשה המדהימה הזאת מגיעה. מזדיין את אפרת חזק, אחזתי הישבן הסקסי שלה ומשך אותה לתוכי, דחיפה, זיונים, כמעט שם, כמעט שם.


 


אפרת פלטה אנקה גרונית. גופה התעוות. "אווו, כןןןןן!" היא השתנקה כשהיא קפצה עליי פעורת פה אל השיא של האורגזמה שלה.


 


בדחיפה האחרונה היא התקשתה כבר לנשום התנשמות, "אלוהים, אפרת!" חדרתי כשהזין שלי מתוח, תופח, ופתאום אני גמרתי לה בפנים, שחרור מתוק מתפוצץ, סילון זרע מסיבי שיצא לי מתוך הזין עמוק בתוך הכוס של אפרת.


 


אפרת נאנקה זיין אותי, הגופה נע בעווית, רועד ומתעוות, מרותק, הכוס שלה צמוד אליי מעסה לי את שוב ושוב את הזין. הדברים האלה הסבו לי עונג עילאי. מכה עוד ועוד גל של זרעים מסנוור ומהנה, זרע מתפרץ עמוק לתוך אשתי, אושר, אושר. איבוד הכרה של בערך דקה אחזה בי ובאפרת שהייה על סף עילפון מעוצמת האורגזמה. כמו נפילה לתוך תהום אינסופית .הזין שלי עדיין פועם לה בתוך הכוס והאושר הממכר של אורגזמה אינטנסיבית ניתזת עמוק בתוכה כאילו הוא מתנגש בקיר. השיא שלי נעלם. זה הותיר אחריו את ליבי הולם כמו תופים, תשישות, עייפות, הגוף שלי סחוט, גמור.


 


אפרת מלמלה. שלחה את זרועותיה וחיבקה אותי. רגליה הרגועות החליקו על מותניי אל המיטה עדיין מכווצת וזרעים שזולגים לך מתוך הגוף שלה על ירכי, גופה התעוות שוב עם רעד האחרון של האורגזמה שלה. שקט חדש שרר עכשיו בחדר השינה שלנו.


 


"זה היה טוב," היא מלמלה.


 


הזין ששף אט אט להיות רפוי החליק ברטיבות מן הכוס שלה כאשר ירדתי מעליה אל צידי המיטה. זיעה ניגרה מעל הגוף החם שלי. אהבתי את האופוריה שלאחר האורגזמה שמגיעה רק כאשר אתה באמת אוהב את בן הזוג שלך, שלא הייתה סתם זיון מזדמן אלה סקס אמיתי וטוב רק סיפוק עמוק ואדיר.


 


בסופו של דבר אפרת התחילה לזוז. מתרוממת על מרפקה והסתכלה עליי. "אני מרגישה כמו כוס יין לבן. אתה רוצה תה?" אצבעותיה שיחקו עם השיער הרך שעל החזה שלי.


 


"בטח. רוצה שאני אכין לך?"


 


"לא, אני אעשה לך."


 


שפתיה של אפרת נגעו בשלי, יפה שלי עיניים חומות נוצצות וחיוך של הנאה. הנשיקה הייתה רכה, מכירה ואוהבת. היא התגלגלה מהמיטה בדיוק כשהסתובבתי הדלקתי את המנורה שליד המיטה.


 

אהבו 1
פחות אהבו 0

דורג בהצלחה
 מדרג..


ההודעה שלך

להוספת הודעה בפורום נא התחבר או הירשם לאתר


   |    הודעה הבאה »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה