swingers.jpg

חילופי זוגות

זוגות ליבראליות חובבי סקס למיפגשים של חילופי זוגות


הצטרף לקהילה »
21/02/2011

מסיבת חילופי זוגות - יום שישי 25.2.11

swingtown
swingtown
בני 46, מפתח תקוה
לייקים שהתקבלו: 4
הודעות בפורומים: 129
סווינגטאון מזמינה את כל הזוגות
למסיבת הכרויות וחילופי זוגות בסגנון
" רוקדים ... מכירים ... זורמים ... ונהנים "
יום שישי 25.2.11 בפ"ת

מפגשי הזוגות המוכרים של סווינגטאון מנוהלים ע"י אנשים איכותיים ומתורבתים הנערכים במועדון ברמה הגבוהה ביותר והיחידי בארץ המותאם באופן מושלם למפגשי סווינגרים (חילופי זוגות), אמיתיים ... אצלנו תפגשו רק את החלק האמיתי והמכובד של קהילת הסווינגרים איתם תהנו מערב משכר של ריקודים עם D.J מקצועי, כיבוד חופשי, בר עשיר ואיכותי, חדרי ג`קוזי וסאונה לוהטים, חדר פומבי (למציצנים שבינינו) פינות מסאז`, ארוניות בגדים בהם תמצאו חלוקים אישיים וכמובן סוויטות מפוארות, מרווחות וממוזגות בהם יש מיטות גדולות, מקלחות, מגבות ואמצעי מניעה והכל לשימושכם החופשי על מנת שתוכלו לזרום להנאתכם במהלך כל הלילה במקום איכותי, נקי ובאווירה משוחררת ונינוחה ללא לחץ !

במפגשי סווינגטאון תזכו באפשרות להכיר בו זמנית עשרות סווינגרים איתם תוכלו להתקדם בקצב, בזמן ובאופן שאתם תחליטו !! המסיבות שלנו הן המקום המתאים ביותר לסווינגרים חדשים וגם למנוסים למצוא זוג, אישה או גבר מתאימים בצורה קלה, נעימה ובמקום מיוחד !!
גם אם ברצונכם לבוא הפעם רק בכדי לשתות לרקוד להנות מג`קוזי מפנק או מסאז` מרגיע ומקצועי תוך היכרות עם סווינגרים איתם תוכלו גם להיפגש באופן פרטי מאוחר יותר אז כמובן שהגעתם למקום הנכון והאידיאלי ביותר !!

אצלנו ל א !!! תמצאו מסיבות שוק בשר עם אורגיות המוניות במקומות מלוכלכים ומאולתרים עם זוגות שקיבלו תשלום כדי למלא את המקום ... ואנחנו מבטיחים שאתם ממש לא חייבים להתפשט בכוח!! ולא נגרש אתכם אם לא תכנסו לחדרים.

אז אם גם אתם סווינגרים איכותיים (חדשים ו/או מנוסים), שרוצים לילה מפנק ובלתי נשכח במקום ברמה גבוהה ובאווירה ממכרת בואו לבלות במפגשי סווינגטאון אשר יעניקו לכם חוויה סקסית ומטריפת חושים ברמה שלא הכרתם !

הכניסה לזוגות ולנשים בלבד !! מס` המוזמנים מוגבל !!
למידע והרשמה התקשרו : לדני - ; לרינת –
(רק בשיחת טלפון לא ב - SMS !)

לפרטים נוספים על המפגשים כנסו לעמוד הבא -


עדכונים שוטפים על מפגשי - SWINGTOWN והזמנות למסיבות ניתן לקבל ע"י משלוח כתובת הדוא"ל שלכם ישירות לדוא"ל שלנו -
או הירשמו בפורטל נופש ותיירות אלטרנטיבית -
והמידע על המסיבות השבועיות, החופשות ואירועי סווינגרים בינלאומיים ישלחו אליכם על בסיס קבוע !

להתראות במסיבה הקרובה,
צוות סווינגטאון.

דורג בהצלחה
 מדרג..


ההודעה שלך

להוספת הודעה בפורום נא התחבר או הירשם לאתר


   |    הודעה הבאה »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה