strawberry.jpg

פורום סקס

בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.


הצטרף לקהילה »
30/09/2014

השמלה האדומה

ג׳ינג׳ית משוגעת
ג׳ינג׳ית משוגעת
בת 31, מיישוב
לייקים שהתקבלו: 151
הודעות בפורומים: 16

תדמיין אותי בשמלה האדומה ההיא,זאת הקצרה אבל לא מידי,החשופה בדיוק במידה שתגרום לך להסתקרן,לחשוב שנתתי לך הכל אבל בעצם לא נתתי כלום..שתגרום לך לרוץ לבד עם הדמיון. אותה שמלה אדומה שקיימת במציאות..שאיתה אין אחד שיגיד לי לא. 


עכשיו נכנסת לבר,אני כבר שם ברחבה,איכשהו תפסת לי את העיניים.אני אוהבת גברים מחוספסים. אני דופקת לך מבט וחצי חיוך...גם בלי השמלה האדומה אני יודעת שאני יכולה להשיג הכל. ואם נאמר את האמת בעיקר בלעדיה. אתה אוהב את המבט מלא הביטחון הזה שלי.זה שגובל בחוצפה.. אתה מתקרב אליי ואני בטוחה שאתה כבר שלי..כמה שזה היה קל.  אתה מתקרב לעברי ואני כבר רצה קדימה עם הדמיון שלי,אני בדיוק ברגע הזה שאתה מזיין אותי בפראות על הקיר כמה מטרים ספורים מכאן...אתה מפתיע ונצמד לבחורה הבלונדנית הקטנה שלידי,יפה אבל בלי שום ייחוד ,אתה תופס לה באגן הקטנטן והיפה שלה.אתם זזים ביחד בקצב המוזיקה בהרמוניה מושלמת.אתה שחקן..לא פראייר. גם אני לא..


אני מתקרבת אליכם ונותנת לך ליטוף קטן על הצוואר,ממשיכה לזרועות החסונות והארוכות שלך,לא.לא באתי בשבילך...אני נצמדת לבחורה הקטנה הזו שאיתך..מעבירה את היד שלי מתחת לחצאית הקצרה שלה...בעדינות..אני מרגישה את העור שלה הולך ונעשה מחוספס יותר ויותר..הר געש קטן הולך ומתחמם..אני אוהבת נשים יפות..אבל גברים יותר..


אתה מתחרפן מזה..אתה תופס אותי בחוזקה וברגע מסובב אותי אליך...זה נראה כמו חלק מריקוד. אנחנו נצמדים אחד לשני,אני שומעת את הנשימות שלנו הולכות ונעשות כבדות יותר,המתח מטורף .אתה לוחש לי כמה אתה יותר טוב מכל אישה או גבר שאי פעם טעמתי..


אנחנו יוצאים החוצה..אתה אומר שאתה גר כמה בניינים מפה.אני לא חושבת שאוכל להתאפק.. אנחנו עוברים בין הסמטאות..בין רחובות צרים וחשוכים..אני חייבת להודות שתמיד פינטזתי על מקום לא שגרתי שכזה. אתה נותן לי מבט מהיר ובלי שהספקתי להגיב אני מוצאת את עצמי על הקיר כשהרגליים שלי מפושקות ואתה בניהם..אתה תופס לי את השיער ומורח אותי על הקיר..לא צריך נשיקות רק תכניס..אני מרגישה את הזין שלך עומד כמו טיל , אני מקלה עליך ומזיזה את התחתונים שלי הצידה. החור שלי כבר מוכן ומזומן לקראתך,רחב ומשומן היטב. "רק תכניס" אני אומרת. אתה מכניס אותו ,עד הסוף,בשנייה אחת,לא נותן לי זמן להסתגל.אני מרגישה איך הנשימה שלי נעצרת לרגע... אתה מזיין אותי כלכך חזק,מרים אותי במעלה הקיר כל פעם יותר. "באלי שתלקק אותי קצת.." אתה יורד על הברכיים עם הידיים על הרצפה ואני דורכת לך עליהם עם העקבים שלי..אני פותחת עם שתי ידיים את הכוס שלי ומכוונת בדיוק למקומות שאני רוצה,אתה מלקק מוצץ מנשק לא משאיר מקום אחד מקופח..לא משאיר איזור אחד יבש. אתה תופס את השפתיים שלי ומוצץ אותן אליך.משחרר בבת אחת ושוב יונק אותן..עם קצה הלשון שלך תשחק בדגדגן הקטן שלי..ימין ושמאל..בעקביות..באלי שתנשק אותי עכשיו.נכון שלא רציתי קודם..אבל אני אוהבת את הטעם שלי,תמיד חשבתי שיש לי טעם משכר.כמו של יין טוב...טעם של עוד..


אני מסתובבת עם הגב אליך ואתה פותח את הרוכסן של השמלה שלי..היא עוד לא נפלה ואתה חסר סבלנות שכמותך כבר מכניס את הידיים שלך ברווח הזה ותופס את השדיים שלי..מעביר אצבע על הפטמה הורודה והגדולה שלי ואני מרגישה איך היא הולכת ומזדקרת.. אתה תופס אותם חזק וסוחט..בכל סחיטה גם הזין שלך נכנס לתוכי...אתה מזיין אותי בדוגי ..


עכשיו באלי שתוריד את הידיים שלך מהשדיים שלי ותתפוס לי במותניים,אני לא צרה כמו הבלונדינית ההיא אבל אני אישה יותר מכל אישה שטעמת בחיים שלך...אתה תופס לי באגן אני מרגישה כל אצבע שלך ומעלה אותי למעלה ולמטה..אני תופסת את הקטע ועושה את זה יותר ויותר חזק..אני מרגישה איך הצמרמורת מתחילה לעלות..אסור לי לגמור..באלי עוד...אני מאטה קצת את הקצב ואתה מעלה...אתה לא תוותר לי. זה משחק כוחות שכזה.. אתה תופס לי את הצוואר ואני מוותרת ונותנת לך לזיין אותי כמה איך ובקצב שבאלך..


אני מרגישה את גלי החום האלה שעולים לי,את הצמרמורת שמתחילה למטה ועולה לפטמות שלי ומשם לצוואר ולאוזניים,אני באוויר..היא חוזרת למטה ואני מרגישה שהדם בכל הגוף שלי נמצא שם.מרגישה איך הכל שם חי.פועם. אני גומרת..אני אוהבת את ההרגשה של הכוס שלי נסחט סביב הזין שלך..

אהבו 32
פחות אהבו 0

דורג בהצלחה
 מדרג..


30/09/2014   | #1
האחד25
האחד25
בן 34, מיישוב
לייקים שהתקבלו: 21
הודעות בפורומים: 82
את מחרמנת לא נורמלית ואייי בא לי לתקוע לך תזין עמוק בכוס לשבור לך את האגן
אהבו 1
פחות אהבו 0

דורג בהצלחה
 מדרג..


30/09/2014   | #2
אדר
אדר
בן 36, מתל אביב-יפו
לייקים שהתקבלו: 7
הודעות בפורומים: 29

אין ספק שאת מדהימה! אם תרצי להפוך חלום למציאות 


דורג בהצלחה
 מדרג..


30/09/2014   | #3
לאקימן
לאקימן
בן 40, מיישוב
לייקים שהתקבלו: 20
הודעות בפורומים: 37
מאמי את גדולה !

דורג בהצלחה
 מדרג..


30/09/2014   | #4
סקסיביישן
סקסיביישן
בן 43, מיישוב
לייקים שהתקבלו: 25
הודעות בפורומים: 34
עד הבכורה הכי מחרמנת באתר זה וכול אתרי אתרי הסקס הישראלים .

דורג בהצלחה
 מדרג..


30/09/2014   | #5
עיסוי חושני
עיסוי חושני
בני 48, מאילת
לייקים שהתקבלו: 844
הודעות בפורומים: 175
אמממ אהבנו מאוד, קבלי ח"ח :)
אהבו 1
פחות אהבו 0

דורג בהצלחה
 מדרג..


03/10/2014   | #6
אוהב ריגושים
אוהב ריגושים
בן 35, מתל אביב-יפו
לייקים שהתקבלו: 3
הודעות בפורומים: 9
השארת אותי ללא מילים ... ופשוט לא השארת מקום פנוי לדמיון.. חכמת נשים

דורג בהצלחה
 מדרג..


07/10/2014   | #7
האחד
האחד
בן 58, מבאר שבע
לייקים שהתקבלו: 153
הודעות בפורומים: 120
פשוט מדהימה...כתיבה נועזת ומתוקה...

דורג בהצלחה
 מדרג..


08/10/2014   | #8
shibby
shibby
בן 49, מהרצליה
הודעות בפורומים: 2
בחיי, גם אני הרגשתי את הצמרמורת (-:
סחתיין!

דורג בהצלחה
 מדרג..


ההודעה שלך

להוספת הודעה בפורום נא התחבר או הירשם לאתר


   |    הודעה הבאה »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה