strawberry.jpg

פורום סקס

בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.


הצטרף לקהילה »
11/10/2012

סקס וקצפת

avi013
avi013
בן 33, מיישוב
הודעות בפורומים: 1
'תבואי אלי ב19:00 ותביאי בגדים שאפשר ללכלך'. קראתי את הסמס וחייכתי. אני אוהבת להיות איתו ,הוא בחור מצחיק ומלא רעיונות מטורפים,כמו הפעם ההיא כששחינו בעירום עם דולפינים או אז בחורף כששיחקנו כדורעף בבוץ,בררר היה קר. אבל הוא ממש חמוד וכיפי וכיף לי ליזרום איתו.
בערב הגעתי לדירה 'פתוח' הוא קרא כשדפקתי. פתחתי בזהירות רגילה להפתעות. 'פלאך' כרית גדולה נפלה לרגלי מהמשקוף 'פגעתי?' שאל בתיקווה מעושה. חייכתי לעצמי, כזה הוא לפעמים כמו ילד.
בסלון הספות היו מכוסות סדינים ועל השולחן היו מלא עוגות קצפת ציבעוניות ומספר קערות עם סירופ שוקולד ופודינג. 'בואי למטבח אני כאן' 'תגיד, פתחת חנות לעוגות קצפת' שאלתי 'לא בדיוק, תנסי לנחש למה זה' 'אולי אתה מחלק לחברים?' שיחקתי את המשחק, 'לא מדוייק' הוא אמר ונטל עוגת קצפת לבנה 'אולי זה ליתומים?' 'רק אם ישאר' אמר וניצמד אליי 'אוףף אולי פשוט תגלה לי' 'מה דעתך, מתוקה שלי' אמר ונשק לי קלות 'שאני אתן אותם לחברה הכי טובה שלי?' 'אני אשמח לעוגה או שתיים אבל זה הרבה מידי עוגות' 'לא הבנת' אמר 'אני מיתכוון לתת לָתֵת! לך אותם' 'למה אתה מתכוון?' התבלבלתי קצת 'אני אראה לך' אמר ובחיוך ממזרי מרח לי את העוגה בפרצוף.
לרגע הייתי בלם, זה די מוזר לעמוד במטבח עם עוגה תקועה בפרצוף וחבר שמיתפוצץ מצחוק.
'אני רואה שאת בשוק' הוא צחק , 'תני לי לרענן אותך קצת' ומרח לי שתי עוגות משני צידי הראש. זה באמת היה כייף והתחלתי להרגיש את התחושה המענגת של צמרמורות בגב ופטמות מיזדקרות.
באיטיות הסרתי את הקצפת מהעיניים והאוזניים, 'אתה ביכלל לא עושה את זה כמו שצריך' אמרתי ונטלתי עוגה 'למה איך צריך לעשות?' היתמם 'ככה' ומרחתי את העוגה באיטיות בפרצופו. צחקתי. זה באמת כייף למרוח עוגה בפרצוף של החבר שלך. 'טוב' הוא אמר אחרי שהסיר את הקצפת מפניו, 'ניראה לי שהגיע הזמן לנוח' הוא אחז בידי והוביל אותי לספה בסלון 'שבי' אמר והושיב אותי על העוגה שהניח על הספה. 'אוי, ניראה לי שהתלכלכת בתחת, בואי נעזור לך להוריד את המיכנסיים' הקים אותי ומשך לי את המיכנס ' וואו לא ידעתי שיש לך ביקיני' אמר 'הנה שבי' והושיב אותי שוב על עוגת קצפת. נשימתי נעתקה לרגע, כל הישבן שלי מרוח בקצפת קרירה שחדרה גם מיתחת לתחתון ומנגד חמימות ורטיבות נעימה מתחילה ליזרום בין הרגליים.
'עכשיו תורך' אמרתי ' החולצה שלך ניראת לי מיותרת' והורדתי ממנו את החולצה 'וגם ניראה לי שאתה זקוק לקצת צבע' נטלתי קערת שוקולד והתחלתי לימרוח עליו, על הכתפיים החזה הבטן ולקינוח עוגה וורודה לפנים.
'מתוקה שלי' אמר ומשך ממני את החולצה 'עכשיו תהיי באמת מתוקה' ומרח לי שתי עוגות על השדיים והבטן. 'וגם' הושיט יד מלאה קצפת 'הגיע הזמן להתפנק'. הוא משך לי את התחתונים והחדיר את הקצפת לכוס.
האורגזמה שלי זינקה בעשר רמות. חמימות נעימה התערבבה בקצפת קרירה וזה בהחלט היה מענג.
'ועכשיו טעימה קטנה' הכריז. הוא השכיב אותי על הספה והתחל לנשק. התחיל בפנים וירד לכיוון השדים תוך שהוא מוסיף למרוח עלי עוגות. 'אאא' גנחתי כשלשונו חדרה לכוס ודיגדגה את הדגדגן. האורגזמה הייתה מטורפת.
'אל תפסיק או שאמלא אותך בקצפת' איימתי 'מה אמרת' הפסיק בכוונה ומיד חטף ממני עוגה לפרצוף. 'אני בשיא' אמרתי 'אל תפסיק בבקשה' התחננתי ומיד הרגשתי את לשונו חודרת עמוק.


חבר'ה זאת פנטזיה שמלווה אותי כבר הרבה זמן ורק עכשיו נתתי לה ביטוי, אשמח לישמוע מה דעתכם.
ואם מישהי מעוניינת להגשים איתי את הפנטזיה הזאת אשמח אם תיצור קשר.

דורג בהצלחה
 מדרג..


06/01/2013   | #1
mismis310
mismis310
בן 34, מבת ים
הודעות בפורומים: 1

היי אני כבר שנים חי בפנטזיה הזו!!!! יצא לי לממש אותה מספר פעמים אשמח ליצור קשר!!!!!


דורג בהצלחה
 מדרג..


ההודעה שלך

להוספת הודעה בפורום נא התחבר או הירשם לאתר


   |    הודעה הבאה »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה