strawberry.jpg

פורום סקס

בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.


הצטרף לקהילה »
   בילוי בנופש
   מאת: ישראל2005   |  10 מאי, 2014  |  נצפתה 3,206 פעמים  


בילוי לילה בנופש
שהיינו בנופש באחד הערבים היינו במועדון שהיה צפוף מאוד והמארחת צרפה אלינו לשולחן זוג נחמד, התפתחה בנינו שיחה נעימה ובהמשך בגלל הרעש והעשן הצענו שנצא החוצה להתאוורר הזוג הצטרף אלינו בשמחה היות וגם להם היה לא נוח במועדון.
שיצאנו שאלה אותי זוגתי מה דעתי על הזוג שהצטרף אלינו , כמובן שעניתי שהם מאוד נחמדים כי שניהם היו מאוד חביבים ונעימים.
זוגתי המשיכה להקשות ושאלה מה דעתי האמיתית החזרתי לה בשאלה למה?
באמת ותמים רציתי לדעת מה עומד מאחרי השאלה! כמובן שהתשובה לא אחרה לבוא שהגבר מאוד מוצא חן בעיניה וממש בא לה עליו אבל היא לא יודעת איך להגיד לו את זה!
שאלתי אותה האם באמת זה מה שהיא מעוניינת כי ברגע שאני אתחיל במהלך היא לא תוכל לסגת והיא בטוב ליבה ביין אמרה לך על זה! אז המשכנו בטיול הרגלי שלנו לכיוון המלון וברגע שיצא לי ללכת לבד עם הגבר שאלתי אותו איך זוגתי מוצאת חן בעיניו ?
הוא היה המום מהשאלה ואחרי מספר שניות שאל למה בדיוק אני מתכוון והאם הוא הבין נכון את השאלה!
עניתי לו שהוא הבין את השאלה נכון והסברתי לו שהוא ממש מוצא חן בעניה ובא לה עליו הבחור ממש התלהב ואמר שהיא גם מאוד מוצאת חן בעיניו וגם לו מאוד בה עליה רק שלא ידע איך להגיד לה את זה.
שאלתי אותו ומה עם זוגתו ? הוא הסביר לי שהם נשואים בנשואים פתוחים והיא תזרום....
הגענו למלון והצעתי להם לעלות אלינו לחדר לסיים את הערב על כוס קפה.
עלינו לחדר והזמנתי משרות החדרים כיבוד קל ובקבוק יין טוב , בנתיים התיישבנו בסלון השיחה קלחה לה בנעימות הכיבוד והיין הגיעו והתחלנו לשתות זוגתי שכבר שתתה כמה כוסיות במועדון נהייתה עליזה מאוד וציחקקה כל הזמן בכוס האחרונה הוספתי לה טיפות חשק כדי לשחרר אותה ובאמת כמה דקות אחרי היא אמרה שנורא חם לה ! הבחור שמיד הבין מה קורה אמר לה כאילו בצחוק אז תורידי את השמלה,היא לא התבלבלה ואמרה רק אם אתם גם מתפשטים הבחור התחיל לצחוק ואמר אני זורם איתך מה שתגידי...והוריד את החולצה זוגתי קמה והורידה את השמלה תוך כדי ריקוד ארוטי לפניו כשהיא נשארת בתחתון חוטיני וחזית תחרה שקופה! עמעמתי את האורות בחדר כדי לראות מה הם יעשו הלאה הבחור קם והתחיל לרקוד מולה כשלאט לאט הוא מתקרב ונצמד אליה, היא נצמדה אליו והתחילה ללטף ולגרות אותו הוא גם מלטף אותה ככה הם רקדו כמה דקות ואז הם נשכבו על המיטה כשהוא ממשיך ללטף אותה ולנשק אותה והיא נענת לו ,הם התגלגלו על המיטה כשהם ממזמזים ממש בהתלהבות אחד את השניה היא הורידה לו את המכנס והתחילה למצוץ לו את הזין היה לו כלי עצום גם עבה וגם ארוך,תוך כדי הליטופים שלהם הוא העיף מעליה את התחתון והחזיה ולש לה ביד אחת את החזה וביד השניה החדיר לה את האצבעות לכוס היא התחילה לרעוד כולה באקסטזה
והתחילה לנזול על האצבעות שלו כשהיא לא עוזבת את הכלי שלו ומחדירה אותו יותר ויותר עמוק עד שכמעט נחנקה. היא הוציאה את הזיין שלו מהפה הסתובבה
ובשלב הזה הוא העלה אותה עליו והיא כיוונה אותו אל עבר הכוס שלה כדי שיחדור לתוכה....
הוא החדיר בתחילה רק את קצה הזיין שלו והיא גמרה עליו כל כך הייתה מגורה
לאט לאט הוא המשיך לדחוף לתוכה כשאני מסתכל המום איך הזיין שלו מצליח לחדור לתוכה .
מרוב התלהבות שכחתי את זוגתו של הבחור שהייתה איתנו בחדר, פתאום אני מרגיש משהו חם בין הרגליים שלי...
זוגתו לא נשארה חייבת והורידה לי את המכנסיים ומצצה לי את הזיין
זו הייתה אחת המציצות הטובות שקיבלתי, כמעט עמדתי לגמור כשהיא ביקשה שאחדור אליה כי גם היא רוצה להנות מהחגיגה. לבקשה כזו אי אפשר לסרב סובבתי אותה לדוגי וחדרתי אליה מאחור מסתבר שהמחזה שראינו לו השאיר אותה אדישה הבחורה הייתה רטובה מאוד וממש בקלות חדרתי אליה .
התחלתי לפמפם כשהיא דוחפת אחורה שאחדור יותר ויותר עמוק לאחר מספר דקות הרגשתי שאני עומד לגמור ורציתי לשלוף את עצמי מתוכה אבל היא התחננה שלא אצא ואגמור לה בפנים כי רק ככה היא גומרת המשכתי לפמפם כשלפתע הרגשתי אותה מתכווצת עלי לא הייתי מסוגל יותר לעצור וגמרתי יחד איתה כשה נוזלים שלנו מתערבבים.


אהבו 32
פחות אהבו 1

דורג בהצלחה
 מדרג..
 1 תגובות  |     הוספת תגובה
עליך להתחבר למערכת או להירשם לביצוע פעולה זו
   זין גדול שאוהב סקס

הלוואי חברה שלי הייתה זורמת ככה
2 22/12/2014
   
חזרה לרשימת כתבות »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה