תגובות חברים
עיסוי חושני הוסיף תגובה » IMG-20210402-WA0018.jpg

תגובה של עיסוי חושני:
מדהימים
הודעה חדשה בפורום
עיסוי חושני הוסיף הודעה » ירידה לצורך עליה (ברמה) -ה מדריך למוצצת

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול


על  הטכניקה האוראלית


ממני: עיסוי חושני


הקדמה: מציצת הזין עצמו היא רק הדובדבן שבקצפתהתייחסי לכל העניין כהתעלסות אוראלית.  ככה, לדעתי, שני בני הזוג נהנים יותר. אני מתרכז במה שהשפתיים, הלשון והשיניים עושות ואילו את תרכזי בויברציות המדהימות שהגוף שלי משדר אליך דרך אחד החלקים הרגישים ביותר בגוף – השפתיים. אני מוצא את הויברציות האלה מענגות לא פחות אם לא יותר מחדירה. ..


אז ככה:


אני שוכב על המיטה


עירום, נינוח, עיניים עצומות ....   ולא מפריע!!!      אם אני מתחיל לשלוח ידיים באמצע העבודה קשרי לי אותם. חח תתייחסי אל זה כעיסוי יסודי עם הפה.


התחילי עם ליטוף עדין בכריות האצבעות.  מהמצח אל הלחיים שלי… רדי דרך הצוואר אל החזה, הבטן והמשיכי אל הירכיים ועד כפות הרגליים. אם יש לך ציפורניים השתמשי מידי פעם בקצותיהם בעדינות , רק כדי "לגרד"  את העור באזורים רגישים...


עדיין לא לגעת בזין או בביצים , למרות שאני בטוח אנסה לכוון אותך לשם....  


ואז התחילי לטפס.. ל-א-ט  ..לאורך כפות הרגליים – מבחוץ שלא ידגדג אל הקרסוליים...


המשיכי לטפס עד אל מאחורי הברך.  בשלב זה תני לשדיים שלך ללטף לי את כפות הרגליים.. באותו הזמן - תתלקקי לך עם קצה הלשון מאחורי הברך...


לאט לאט פשקי את רגליי והתמקמי ביניהם.


הלשון והשפתיים ימשיכו במסען לאורך פנים הירך.. ואז עברי רק ללשון.


בסיבובים עדינים ולחים טפסי עד לחיבור בין הרגליים. ליקוק עדין בחיבור בצד של הירך למרכז העצבים.. ואז פשקי שפתיים...רחבבבב….


עטפי את האשכים בעדינות. יש נהנה רק ממשיכה עדינה "עם השפתיים" של כיס אשכים.


לטפי (לא ללקק)  עם הלשון את הביצים ועם הידיים פשקי את הרגליים שלי כמה שיותר.


עד שיישאר כולו פעור מולך....ואז למה שאני באמת אוהב .


לטפי לך מסלול מתחת לביצים עד לפי הטבעת. ליקוקים עדינים שם והזין שלי מתחיל לגרד את התקרה!


בשלב זה אני מאוד מאוד מאוד רוצה לחסום לך את הגרון עם הזין...אבל אני סומך עליך שרגיעי אותי. יש זמן...


לקקי במהירות אצבע והחליפי את הלשון עם האצבע הרטובה.


המשיכי ללטף איתה את פי הטבעת וחזרי אל הביצים (בשלב זה יש לציין כי לא כל הגברים אוהבים שחודרים להם לפי הטבעת – אבל אני אוהב בקטנה בשביל הגירוי).. המשיכי לעסות את פי הטבעת עם השפתיים והלשון אל קו החיבור עם הביצים עם הרבה רוק בפה ואז.. אני אוהב שאת מפתיעה כאן… התרוממי בבת אחת והכניסי את הזין עד הסוף!!!


עד שהגרון יינעל על הקצה הזין שלי או עד כמה שתוכלי...     הבליעה הפתאומית הזו  תסחט ממני קריאות עונג נהדרות.


אל תוציאי את הזין שלי מהפה עדיין...אאאאאאאאאאא...חכי קצת . בינתיים התחילי לשחק סביבו עם השפתיים ושרירי הלחיים... בתנועות סיבוביות כאלה.... אם תוכלי, תני ללשון גם לשחק מבפנים.  


אחר כך התחילי להוציא אותו באיטיות רבה מהפה, מילימטר אחר מילימטר.  עד שרק הקצה יישאר לך בין השפתיים.  תינקי אותו בעדינות, כשהלשון מלטפת את החריץ וקצת חודרת לתוכו ויורדת לחלק הפנימי של חיבור הכיפה מלמטה. כאן חשוב לציין כי אזור הכיפה רגיש מאוד עם המון כלי דם ונקודות עצבים רגישות-  שם החלק הרגיש.. . ואל תשכחי, כל הזמן - להמשיך לעסות את פי הטבעת עם האצבע. בשלב זה תבצעי פעולות שאיבה ויניקה חזקים על מנת להגדיל את האיבר ולהרחיב את כלי הדם שבו – הדבר מומלץ מאוד ואת תופתעי לאיזה מימדים הזין שלי יכול לטפוח ולהתעבות.


המשיכי לטפל בקצה הזין ואז התחילי לינוק את כולו שוב לתוך הפה, לבנתיים בלי ידיים על הזין... עסי את הביצים ביד השנייה.בעדינות!!! תאונני לי במקביל עם היד, תאונני לי עם השפתיים ושרירי הלחיים.  כשתרגישי שהביצים מתכווצות תחת ידך - תביני שזה מתקרב ואז הגבירי מעט את הקצב. המשיכי לרדת ולעלות עם הפה כשהלשון מעסה מבפנים .


תאמיני לי שתדעי שנייה לפני שאני גומר, יש נשים שאוהבות לבלוע את הנקטר הזה. וזה מה שגברים (וגם אני) אוהבים ומצפים למרות שלא כולן אוהבת ולהן אני ממליץ פשוט לדחוף את הראש פנימה ולא לטעום בהתחלה ההרגשה מוזרה אבל בהמשך מתרגלים ומאוד נהנים – זה פשוט ממכר!!! (כמה ידידות סיפרו לי) לכן פשוט הורידי את הראש עד הסוף ותיהני מהיניקה – למבינות דבר אני אתן לכן טיפ קטן – אם תשאבו אותו וממש תחלבו אותו עם הטיפה האחרונה אני אתחיל לפרפר מתענוג … אם את לא מוכנה ללכת עד הסוף הוציאי אותו אבל אל תרחיקי אותו מהשפתיים.


המשיכי ללטף את החלק הרגיש עם הלשון והשפתיים ובמקביל החדירי את האצבע לנקודת הג’י שלי גירוי מקביל של שתי הנקודות הרגישות יוציא לי מטח מהזין...  


לא את השפריצים הקטועים הרגילים... תעצמי עיניים כשזה קורה. זה צורב אם זה חודר לעין...


שימי לב - אני רגיש אחרי שאני גומר (כל הגברים)  לא לינוק חזק אלא מאוד בעדינות, זו יותר מעין פעולת ניקוי-קנה עדינה.


ולסיום. כשהזין מתכווץ מולך בחזרה.. השכיבי אותו בעדינות בכף ידך ונשפי על הקצה לאט. קירור נעים...זהו.


נשיקה על קצה הזין ועל הפופיק .. ואת מוזמנת להתכרבל בזרועותי. קנית אותי !!


מבטיח שתקבלי חיבוק ע-נ-ק-י , חיבוק של ה-LIFE!!!!!!



2_5094.jpg



18_8602.jpg



23_9069.jpg



76_7306.jpg



82_8525.jpg



104_1585.jpg



186_8003.jpg



213_8144.jpg



215_9188.jpg

פורום סקס
בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה