הודעה חדשה בפורום

שלום בנות,


מחפש בחורה עם ראש פתוח ואוהבת סקס לחלוק ולהגשים את כל הפנטזיות ביחד. שלך ושלי ;)


 


 

הכרויות סקס
קהילת הכרויות סקס של פורטל תותה, הפורום מיועד לנשים, גברים וזוגות שמעוניינים בהכרויות אינטימיות ודיסקרטיות.
הודעה חדשה בפורום
dragonlance הוסיף הודעה » זיכרונות ילדות חלק ג׳

פרק שלישי


"הזיין שלך כל כך קשה הערב, אבא," לחשה אפרת ברכות.


 


גנחתי, נחשול של עוררות הכה בי. אפרת עלתה עם  הכוס החלק שלה גבוהה מעל העטרה שלי, וההזקפה שלי נעמדה כמו טיל, אפרת שפשפה אותו בכוס שלה. הבחנתי שגופה התחיל להתעוות קלות כשהיא שפשפה את הדגדגן שלה עליי.


 


"אתה מרגיש כל כך טוב, אבא," היא מלמלה, עוצמת את עיניה.


 


חפנתי את שדיה היפים, סוחט אותם בעדינות ואחר כך מלקק לה את הפטמות. אפרת גנחה הזין שלי נעמד עוד יותר חזק. הרגשתי את הגוף של אשתי, את  העוררות שלה, את רגעי השיא שלה. ידעתי באיזה שלב היא נמצאת; רעד הקל עבר לה בגוף, הבטן שלה התכווצה, ואדמומית עדינה מגיח על שדיה זה מה שמראה שהיא בדרך לאורגזמה אדירה


 


עיניו של אפרת נפתחו ובהו בי. היא חייכה באהבה התיישבה עלי. חיבקתי אותה בזרועותיי, ושדיה נלחצו אל גופי.


 


"אבא," היא לחשה.


 


אלוהים יעזור לי זה הדליק אותי. הזקפה שלי מתוחים, מתכווצת, כאב עז ונעים. ואז נרגעתי, הכוס שלה למעלה, מוט ירכיה מעט מעלי והיא נצמדת אל קצה הזין שלי. עם תנועות קטנות אפרת עלתה וירדה על ההזקפה שלי לאט לתוכה, הרגשה חמה ונעימה, סובבה אותי.


 


"כן, זה טוב, אבא," היא מלמלה באהבה. "אתה מרגיש כל כך גדול בתוכי. זה מוצא חן בעיניך? האם אני גורם לך להרגיש טוב, אבא?"


 


גנחתי בקול רם ודחפתי את הזין שלי לתוכה, כל כך נפלא, כל כך מעורר.


 


אפרת לחשה בשקט, "כן, אבא. זיין אותי."


 


מחבק אותה בחוזקה, זיינתי את אשתי, ונדחק לתוכה, מזיין אותה. אפרת גנחה ודחפה את הכוס שלה לעברי והזיין שלי  כל כך עמוק בתוכה. אנחנו מזדיינים והדחיות שלנו נעשות יותר ויותר חזקות ומהירות, דחיפה, נסיגה, מזיינים אחד את השני. ואז אפרת עצרה לשנייה מעלי ואז ירדה במכה אחת למטה בעוצמה אדירה סוחטת בכל הכוח את הזיין שלי. הזקפה שלי הייתה מתאמצת, עבה, כבדה, הרגשתי לחץ עצום במפשעה שלי. ואז היא לחשה לי באוזן.


 


"תגמור אבא, תגמור איתי, ביחד!."


 


"אפרת, יקירתי אלוהים אההה!!," התנשפתי, נפיחות הזקפה שלי. עם דחיפה כל כך חזקה של אפרת על הזין שלי כבור עמוק עמוק בתוכה פשוט התפוצצתי, זרע התפוצץ לה בתוך הכוס בהבזק של עונג.


 


אפרת נאנקה מעונג, הגוף שלה רעד כולו כשהיא הגיעה לשיא האורגזמה. והזין שלי פועם בתוכה משפריץ עוד ועוד זרעים, מתפרץ באורגזמה אדירה באושר עילאי.


 


ליבנו האט. אפרת חשה כבדה עליי. היא הייתה רפויה. באנחה, היא ירדה סוף סוף ממני והתיישבה לצדי, מושכת את השמיכה מעלינו, ראשה המונח בתוך עיקול הכתפיים מחבקת אותי. סובבתי את  מנורת הלילה. הייתי מותש מינית, סחוט. גמרתי פעמיים הערב דבר כזה  לא קרה משנותינו הראשונים שלנו יחד. הייתי מוכן לישון.


 


רגע אמרה אפרת, עוד לא לגמרי סיימי לדבר אתך, יש לי עוד משהו לגלות לך.


 


"תודה על הבנה," אמרה בשקט בחושך וחיוך עלה על פרצופה.

פנטזיות מיניות
כאן המקום לשתף בפנטזיות הסוערות והכמוסות ביותר, ובתקווה עמוקה גם המקום להשתתף, לחלום ולדמיין יחד על דרכים להגשים את הפנטזיות של כולנו...
הודעה חדשה בפורום
dragonlance הוסיף הודעה » זיכרונות ילדות חלק ב׳

פרק שני


הבטתי בה עוזבת את חדר השינה, נדהמתי מאפרת שלמרות שהייתי מותש לא הצלחתי שוב להירדם


שכבתי על המיטה. הגוף שלי היה שבע, רגוע, נוזלי. אהבתי את לילות שבת. הם היו ימים מדהימים של סקס בלי אין עבודה, זמן פנוי לעשות סקס, ולבלות עם משפחה, ולהתעלם ממטלות השבוע מידי אשתי היו כל הסיבות שבעולם. אבל אהבתי גם להיות עם אפרת. היא הייתה חברה ואישה  הטובה ביותר בעולם. אהבתי לבלות עם בתנו, מיכל. מבחינתי, העבודה הייתה הכלי שבאמצעותו יכולתי לעשות את אשר אהבתי - להיות עם המשפחה שלי.


 


הצליל של רגליים יחפות במסדרון משך את עיני אל דלת חדר השינה הפתוח. הדהים אותי לראות שגם אחרי כל כך הרבה שנים ביחד לבי הכה בי בציפייה לראות את אפרת. היא טיילה בחדר מחזיקה כוס מלאה יין לבן צהוב חיוור בכל יד. עיניה הרכות חומות אורו כאשר היא חייכה אליי.


 


הגוף של אפרת היה פשוט מושלם. השדיים שלה עדיין עמדו בשיא תפארתם בדיוק בגודל המושלם היו  לה קימורים נפלאים מתחת לשדיים שלה ובטן חלקה ויפה. היא נעה בחושניות מפתה, הליכה ארוטית שהכרתי טוב מאוד, אותן העטרות כהות שבראשו פטמות בולטות. לאפרת היו שדיים יפים.. הבטן שלה הייתה כי צורה נשית באופן אינטנסיבי כמעט שטוח עם עקומה קלה מתחת לטבור שלה. המותנים הצרים שלה ואגן הצר הדגישו את התפיחה היפה של התחת שלה בירכיים חטובות. ההתפצלות הזאת בנקודת המפגש של הירכיים האלה היה שיח ערווה חום כהה כי אפרת הייתה מתגלחת נקי ומסודר ומסודר אבל מלאה, מודעת עד כמה אהבתי את שיער הערווה שלה.


 


אפרת התקרבה למיטה, התיישבה והושיט לי כוס יין. בחיוך חמוד היא רכנה ונשקה לי בעדינות. "האם אתה אוהב את הנוף?" היא שאלה.


 


"תמיד." לקחתי מידה את כוס היין התיישבתי וסידרתי את הכרית מאחורי, נשען לאחור על ראש המיטה.. אפרת עשתה את אותו הדבר, מתחה את רגליה, קרסוליה שלובים ולגמה את היין.


 


"ממממ. טוב היין," מלמלה, "אנחנו יכולים לדבר? או שאתה עייף מדי?" היא שאלה.


 


לגמתי ג אני מהיין הצונן לפני שעניתי. טעמי פרות יבשים, פריך פרצו על הלשוני. פתחתי בשאלה. "על מה את חושבת?"


 


אפרת לגמה מהיין שלה. כמה רגעים של שקט ונחה אחריו. זה לא הפריע לי. יכולנו להיות יחד ולא לדבר ועדיין למצוא נחמה זה מחברתו של זה.


 


"האם אתה עדיין נהנה לעשות סקס איתי?" היא שאלה.


 


שאלתה הפריעה לי. זה נשמע כאילו היא לא הייתה בטוחה שההנאה שלי היא אמתית. השאלה לא הייתה במקום "אני יכול לומר בכנות, אחרי שתיים עשרה שנות נישואים אני מרגיש כמן בפעם הראשונה שעשינו את זה..."


 


המרפק של אפרת נתחב לציידי בשובבות. "שנים עשר שנים, אתה אידיוט," היא תיקנה אותי.


 


חייכתי והמשכתי לדבר, "... שתים-עשרה שנות נישואים... האם אתה בטוח שזה היה רק ​​עשר שנים?"


 


אפרת צחקה. "אתה אידיוט, אור."


 


גיחכתי והמשכתי. "אני יכול לומר בכנות כי אני מעדיף קיום יחסי מין אתך, עכשיו יותר מתמיד.


 


"אני מאהבת טובה?" שאלה ולקחה עוד לגימה מהיין, ועיניה מתבוננות הטלוויזיה הריקה על השידה.


 


."את שותפה מינית פנטסטית, מתוקה שלי. את יכולה להסביר לי מאיפה באו כל השאלות האלה?"


 


אשתי לא ענתה לי, ואמרה במקום, "איך זה שאתה אף פעם לא שאלת אותי כמה מאהבים היו לי לפנייך?"


 


"למה לי? בחרת בי. זה מה שחשוב."


 


."הזכרתי שאני אוהבת אותך?" היא שאלה.


 


"לא מזמן ולא רחוק מספיק."


 


"ובכן אני כן."


 


לגמנו יחד מהיין. ניצלתי את ההזדמנות כדי לבחון את פניה של אשתי. יפה, שיער חום כהה מבריק התפזר, עם שביל באמצע. אפה היה סרגל ישר אבל מעט גדול מדי עבור הפנייה. שפות אדומות חיוורות יצרו פה בצורת קלסית, כמעט רומית. עורה היה ללא דופי וקצת שזוף, אריגי עיניה הכהות. אפרת יכולה להסתכל וברגע לשבות אותי בקסמה, אלגנטית וקרירה, ואז מחייכת חיוך כל כך רחב זה יגרום לי לצחוק, עיניה נצצו בשובבות סקסית. אהבתי אותה מאוד.


 


"שניים," היא אמרה.


 


"שני מאהבים לפניי?"


 


"שניים כולל אותך."


 


"במקרה כזה, אני לנצח אהיה אסיר תודה לבחור השני. לא משנה מה הוא לימד אותך הוא גרם לי הנאה עצומה," הודעתי לה, ולחצה את ידה.


 


אני הייתי מאושר. לאפרת היה מאהב מדהים. היא הייתה לפי דעתי האישה הכי חרמנית וסקסית שפגשתי אי פעם בחיים. היו לי בחיי הרבה מאהבות לפניה ואף אחד לא מגיעה אפילו לקרסוליים שלה. אפרת הייתה אישה הרפתקנית ושובבה ואוהבת אהבת מאוד להזדיין. שום דבר לא היה מחוץ לשולחן, הכל שווה לנסות לפחות פעם אחת – יותר מזה אם אחת מאתנו נהנה מזה אז למה לא. היא הביאה שמחה בלתי מרוסנת לחיי המין שלנו. ואני מתענג זה עד עכשיו. הייתי מאוד מאוד! בר מזל.


 


"על זה בדיוק רציתי לדבר אתך," אמרה אפרת, בפעם הראשונה הביטה עמוק לתוך עיניי.


 


"על המאהב הראשון שלך? אתה לא צריך לספר לי עליו, מתוקה שלי. אני לא מקנא."


 


"הגיע הזמן שתדע מי זה," ענתה במסתוריות.


 


"למה?"


 


"סמוך עלי. הגיע הזמן."


 


"בסדר," הסכמתי. "ספר לי עליו," עודדתי.


 


התשובה של אפרת זעזעה אותי עד איבוד הכרה!.


 


"אבא שלי! הוא היה המאהב הראשון שלי."


 


אני בטח לא שמעתי טוב. "תסלחי לי אבל מי שוב?"


 


אפרת לחצה את ידי בחוזקה. הבעה מודאגת הגיחה, עיניה פקוחות. "אבא שלי היה המאהב הנוסף היחיד שלי, אור."


 


סערת רגשות אדירה של מחשבות ירדה במוחי. לא תיארתי לעצמי שיהיה חשד שאפרת עברה התעללות מינית בילדותה. היא נראתה כל כך מאוזנת. כשאביה היה בחיים הייתי שם לב שום פחד או שנאה או הססנות בה כשהיו יחד. נהפוך הוא, הם היו נראים כל כך קרובים. אהבתי את אביה. ולמה היה אפרת מדברת על זה דווקא עכשיו?


 


"אני כל כך מצטער, יקירתי," אמרתי. "לא היה לי מושג. אני מתכוון..."


 


"לא, אור. זה לא היה ככה. אמרתי שהוא המאהב האחר היחיד שלי."


 


"אני לא . . ." מה היא אמרה?


 


"זה היה בהסכמה. היינו נאהבים, אור. רציתי לספר לך את עכשיו. הגיע הזמן שתדע. אתה רוצה להקשיב בראש פתוח וקשוב לסיפור שלי?"


 


למרות המערבולת בראשי, לקחתי נשימה עמוקה והקשבתי לאשתי. י לה הבעה לא מוסברת על פניה היפות, עדיין מודאג מעט, נלחמתי המהומה נפשית עד יעבור זעם שוחזר.


 אבל אמרתי לה להמשיך לספר לי את הסיפור שלה ושל אבא שלה


 


תפסתי את ידיה העדינות והרכות בידי ידיה מעט רטובות וחיוך מעודד ישבנו יחד בנוחות על המיטה, אמרתי, "קדימה. כולי אוזן."


 


אפרת חייכה בהקלה. היא נאנחה קלות, נשענה לאחור על ראש המיטה משכה את ידה וניגבה אותה במיטה, לגמה מהיין שלה, ושלח את ידה שוב אל ידי. מבטה פנה אל הטלוויזיה הריקה.


 


"זה לא מה שאתה חושב," היא אמרה. "זה התחיל כל כך בתמימות.


 


"אבא גידל אותי אחרי שאמא עזבה אותנו, והוא עשה עבודה נהדרת. אהבתי אותו כמו שאף אחד אחר אהב. הוא היה אבא שלי והחבר שלי. היינו כל כך קרובים. זה נראה לי כרגיל כאשר החלטתי להיכנס איתו לאמבטיה להתקלח. הייתי בת שש שנים חשבתי שזה יהיה כיף לשחק באמבטיה עם אבא.


 


"אבא לא עצר אותי כאשר טיפסתי לתוך האמבטיה איתו. הבאתי הכנסתי את כל המשחקים שלי לתוך האמבטיה ושיחקתי בהם בכיף עם אבא אני אפילו לא התייחסתי לפין שלו. כי זה לא היה חשוב לי.


 


"היה לי כיף כזה לשחק באמבטיה עם אבא אני רוצה לעשות את זה שוב, בלי ממש להתכוון לזה, התחלנו לקחת אמבטיות יחד כל כך הרבה פעמים. אחר כך זה הפך מקלחות. וסיבון הדדי.


 


אפרת הביטה בי וחייכה כמעט בביישנות. "אני באמת לא שמתי לב לפין שלו עד שהגעתי לגיל עשר. הייתי מסבנת לו את הגוף ואז כשהגעתי לפין הוא גדל. הוא קבל זקפה, ואני פשוט הוקסמתי מזה. לא היה שום דבר מיני בזה מבחינתי. אני אפילו לא הייתי בהלם. זה פשוט היה, אתה יודע? "


 


לחצתי את ידה בעדינות והנהן, לעודד אותה להמשיך, המוח שלי מנסה להבין מה היא אומרת לי. זה היה קשה לדמיין.


 


היא המשיכה, "זאת הפעם הראשונה שאבא עשה דבר מיני איתי. הוא נתן לי לשטוף אותו ולאחר מכן הסיר את ידי בעדינות מן ההזקפה שלו. אבל אני הייתי מוקסמת מכל הקטע הזה. מכאן ואילך, כמו לגלות צעצוע חדש, אני הקפדתי לשטוף לו את הפין ובכוונה לגרום לו להיות זקוף. זה היה כיף. "


 


אפרת חייכה בשעשוע. "אני לא חושבת שאבא חשב שזה היה כיף. במבט לאחור אני יודעת שהוא היה עוצר אותי לפני שהוא גומר.


 


"אתה צריך להבין, אור. הדבר הזה ביננו היה נורמלי. היחסים שלנו היה אותו הדבר, עשינו את אותם דברים, הוא עדיין העניש אותי כשהייתי משתוללת או מתנהגת לא יפה ואני עדיין הייתי לכעוס עליו ולצעוק לעברו. אבל באמבטיה או במקלחת היה לי כיף איתו.


 


"ואז, בוקר אחד אני חושבת שזה היה יותר מדי עבור אבא שלי. בעודי מסבנת לו את הזקפה הוא גמר! זה זעזע אותי. אני מתכוונת, רואים זרע לבן פועם מתוך הפין שלו בפתאומיות כה רבה זאת הייתה בשבילי הפתעה גמורה. הזרע שלו ניתז בכל רחבי החזה והבטן שלי כשזה הפסיק אבא חזר ואמר שהוא מצטער.


 


"ממני אתה מצטער? חשבתי, מצטער על מה? לא הבנתי מה קרה. זה לא היה משהו מיני בשבילי. היה זה פשוט מרתק. אהבתי את זה.


 


"אבל דברים השתנו מאז אותה אורגזמה בפעם הראשונה. אבא סירב לתת לי להיכנס איתו לאמבטיה או להתקלח איתו. צעקתי והתפרעתי ולבסוף בכיתי." אפרת צחקה בשקט. "האם אתה יכול לדמיין אותי בוכה כי אבא שלי לא נתן לי להתקלח איתו ולשחק עם הזין שלו?"


 


ניסיתי לדמיין את זה. לא יכולתי.


 


"בכל מקרה, הוא נתן לי לחזור אחרי כמה ימים הייתי ממש שמחה. אבל הדברים השתנו. אבא התחיל לרחוץ אותי ואני רחצתי אותו, ותמיד הוא היה גומר בסוף. מה שהשתנה היה שאבא שטף אותי. בפעם ראשונה זה הייתה הרגשה אדירה כשהייתי בן עשר, אחרי שיחה ארוכה עם אבא, ידעתי שמה שאני עושה לו זה דבר מיני;. מה שגורם לו לגמור. גם גיליתי את האוננות במיטה בלילה. אבל אבא המגע של אבא היה משהו אחר לגמרי.


 


"כשאבא סבן את הכוס שלי ושטף לי אותו, אצבעותיו היו מחליקות מעל החריץ שלי ומשפשפות את הדגדגן שלי, גמרתי באמת, אבל באמת  חזק. זה היה שונה מאוד מעיך שאני אוננתי. זה היה הרבה יותר אינטנסיבי, הרבה יותר חזק ועוצמתי.


 


"אתה צריך לדמיין את זה, אור. החזקתי על הזקפה שלו בשתי ידיים מלטף אותו בזמן שהוא מלטף אותי בזהירות. הברק של ההנאה שפגע בי גרם לי להפסיק ללטף אותו אבל עדיין החזקתי את הזקפה שלו, כמעט תומכת בו כדי לא ליפול מהעוצמה של האורגזמה שחוויתי . ואז פגעו בי גלי חום של הנאה, יוצא מן הכוס שלי בעצמה כזו עד שהתקשתה לנשום. הכל הלך סחור וסחור גמרתי כל כך חזק שאני כמעט התמוטטתי, האבא אסף אותי בזרועותיו והרים אותי, מחבק אותי.


 


"ככה זה התחיל. הזין שלו היה זקוף והוא חיבק אותי אליו. כרכתי את רגליי סביבו, חבקתי אותו מאחור והוא נאנח בהנאה. באותו רגע אני באמת, באמת אהבתי את האבא. אני לא יודע למה שפשפתי את עצמי נגד זקפתו . אני רק עשיתי את זה וזה הרגיש טוב. אהבתי את היד של האבא מחזיקה את הישבן ואת הזרוע השנייה שלו מחבקת אותי. אהבתי איך שהוא לחש את שמי. זה היה כל כך רך ואוהב. "


 


אפרת הביטה בי. עיניה תרו את שלי.


 


"זה פשוט קרה, אור. שפשפתי את עצמי נגד זקפתו יודעת בדיוק מה שעלול לקרות. ידעתי שאנחנו לא ניקנו זה את זה. ידעתי שאבא מגורה. וכאשר הרגשתי אותו אהבתי את זה וזה ממש נעים וטוב.


 


"אהבתי איך אבא נאנח וקורא את שמי. אהבתי איך הוא עזר לשפשוף שלי על ידי הזזת הישבן שלי למעלה ולמטה. אהבתי להרגיש את הזקפה שלו לחוצה בינינו כל הסבון החלקלק עוזר לשפשוף. וגם, אור, אהבתי להרגיש את אבא גומר על הגוף שלי. אהבתי להרגיש את הזקפה שלו מתנפחת ולהרגיש את הדפיקות של הגוף שלו בי. אהבתי להרגיש כמה חם היה הזרע בינינו. הוא חבק אותי חזק ואני מסבת לו אושר. עשיתי האבא שלי שמח. "


 


אפרת עצרה. היא הביטה בי בריכוז. "עשיתי אבא שלי שמח, אור. האם יש לך מושג כמה זה חשוב בשביל ילדה קטנה?"


 


לא עניתי. לא ידעתי עד כמה חשוב היה לילדה קטנה לשמח את אביה. לא הבנתי. ואני באמת, באמת לא מבין את התגובה שלי. אני ממש היה מגורה מהסיפור של אשתי! למה? היד שלי רעדה קלות כאשר לקחתי עוד לגימה של יין.


 


"מה קרה אחר כך?" שאלתי.


 


אפרת נראתה רגועה, נשענה לאחור, ידה נותנת לחיצת "תודה". היא לגמה קצת יין והמשיכה.


 


"מישהו שהיה מגיע עכשיו ורואה אותנו היה חושב שקיימנו עכשיו יחסי מין מלאים, אך לא. מה שעשינו היה במקלחת או לעשות אמבטיה יחד ולהביא אחד לשני הנאה. זה לא קורה כל יום. לפעמים זה היה בבקרים בסופי שבוע, לפעמים בלילה לפני השינה. אני הייתי מבקשת מאבא לעשות את כי אני רציתי שהוא יאונן לי. שנינו גמרנו ביחד. וחוץ מזה שהיה זה לי כיף אדיר לעשות  את זה עם אבא שלי.


 


"תאמין או לא, אחרי כמעט חודשים, אנחנו אפילו לא התנשקנו. ככה עושים את זה ישר. אבל זה השתנה שוב כאשר עשיתי אמבטיה עם אבא. מאז שאנחנו שהתחלנו לעשות את כל הזמן במקלחת אז היה קל יותר לגעת ולשפשף זה לזה. אהבתי ללטף אבא וגרום לו לגמור, אבל אהבתי לחבק אותו ולהיות בזרועותיו שיש כשהוא גמר על הגוף שלי תוך כדי חיבוק. הוא גם מאוד נהנה מהפעמים האלה הוא תמיד היה כל כך רך ואוהב.


 


"בכל מקרה, פעם אחת זה באמבטיה כשהתקלחנו, היינו צריכים להצטופף ולמצוא מספיק מקום כדי לגעת זה בזה. הייתי כבר גדולה יותר. בכל אופן, זה היה כשהייתי משחקת לעצמי במקלחת יצא שישבתי בטעות על ההזקפה שלו.


 


אפרת הביטה בי וחייכה. "אתה יודע איך עשינו את זה?, כשאני יושבת עלייך ואתה מכניס אתת הזין שלך לתוך הכוס שלי? זה היה בידי ככה."


 


היא לגמה מהיין שלה. חיכיתי, מלא סקרנות עכשיו.


 


בקול רך יותר, שקט יותר, היא המשיכה. "זו הייתה הפעם הראשונה שאיברי המין שלנו נגעו אחד בשני. זה היה כל כך שונה בשבילי. האצבעות של האבא היו גדולות. הם תמיד הרגישו גדולים כשהיה מלטף לי את הכוס. אבל לחץ הזקפה של האבא לאורך החריץ שלי לא היה דומה לשום דבר לפני כן. היא תחושה של ענקיות קשה יושב לך על שפתי הכוס, כל כך טוב, יקירי. אם אבא נוגע בי והייתי צריכה לדרג את ההרגשה מ אחד עד עשר אז הייתי נותנת לזה הרגשה של 25!


"עליתי על  אבא. למעשה, אני זיינתי  את אבא שלי למרות שאין עדיין חדירה. זה לא היה מכוון או מתוכנן. זה פשוט קרה. הייתי בן עשר וחצי ואני מגיבה לתחושות, בהתאם לכיוון שהגוף שלי היה שולח אותי . עליתי על הזקפה של אבא שלי, שכחתי את ההנאה שלו. זה היה אנוכי, אבל הו כל כך טוב.


 


"שפשפתי את הדגדגן שלי לאורך ההזקפה של האבא, אוננתי עליו, משם מתוק שלי שקעתי לחלוטין ההנאה האין סופית הזאת וכאשר גמרתי, אלוהים, אור, כשגמרתי זה היה כל כך חזק שזה כמעט גרם לי להתעלף."


 


אפרת השתתקה, לחיות עם הזיכרונות שלה. שמתי לב עד להתרגשות שלה כשהיא סיפרה את הסיפור ארוטי אך הוא עדיין נמצא בזיכרון שלה.


 


"ו?" שאלתי.


 


היא נרעדה, מניחה את כוס היין שלה על השולחן ליד המיטה, משפשפת את זרועותיה. היא רכנה מעבר למיטה הוא תפסה את חולצת הטריקו שהיא לבשה  והורידה אותה מן הגוף שלה. היא הרימה את היין שלה ולגמה, ידה מושטת למטה. ובחיוך מהיר המשיכה בסיפור שלה.


 


"זה שינה את הכל שוב. אבא שוב פעם לא רצה לגמור אני חושבת שהוא פחד מזה. לא, אני יודעת שהוא היה מבוהל מדי. הוא סרב להיכנס איתי שוב לאמבטיה. אבל אתה יודע איך זה ילדים. אני הצקתי לו והצקתי לו, הצקתי לו כל הזמן, כי רציתי לעשות את זה שוב.


 


"אני מאוד עקשנית כשאני רוצה משהו..."


 


"צחקתי לי לרגע מבין בדיוק למה היא מתכוונת," קטעתי אותה בחיוך.


 


אפרת חייכה חיוך זוהר. "בכל מקרה, כשאמרתי שהכל השתנה שוב, התכוונתי לזה. למעשה זחלתי לאיטי בשקט ליד אבא בשבת בבוקר בעת שישן, מטלטלת אותו שיתעורר ומתחנן בפניו שייתן לי לעשות את זה שוב. אמרתי לו שכבר שחכתי איך היא לגרום לו לגמור. הוא צחק על זה.


 


"זה היה בבוקר שבו נשארנו לישון במיטה שלו. באותו בוקר עליתי אבא והוא התעורר מזה. אבל השינוי היה אחר כך. כשאני חיבקתי את אבא שלי ופשוט התמוטטי בפניו. אבא חיבק אותי בעדינות, כאשר לבסוף הרמתי את ראשי והוא נישק אותי. הנשיקה הראשונה שלנו הייתה קרה עם טיפה רטיבות הזרע חלקלק בינינו.


 


"זה היה הנשיקה הראשונה שלי, אור, וזה באמת היה אבא מנשק אותי. זה היה כל כך מרגש. הוא היה כל כך עדין, כל כך אוהב, וכשהיא הסתיימה נאנחנו שנינו ברכות, באהבה כה רבה. הנשיקה שמחה את אבא שלי. האם יש לך מושג כמה גדולה הרגשתי באותו רגע? שעשיתי אבא שלי שמח, אור, כל כך שמחתי. "


 


עיניה של אפרת אבדו את המיקוד כשצפה בזיכרונות  שלה מהילדות, להיסחף במוחה אל עבר הימים המקסימים ההם. חיכיתי וניתחתי מה שהיא סיפרה לי עד כה. לא יכולתי לאתר במדויק היכן היא הותקפה מינית, אבל אין ספק שהיא כן הותקפה, לא כן? איך ילדה בת  עשר יכולה לדעת מה זה  יחסי מין. למרות שזה נשמע כאילו היא זאת שיזמה את הקטע עם אבא שלה, אבא שלה הוא בטח זה שהתחיל ליזום את כל היחסים האלה עם הבת שלו; כמה מניפולציה עדינה מציידו.


 


אשתי נאנחה בשקט לגמה מהיין שלה.


 


"אחר כך ישנתי עם אבא," אמרה, עיניה לומדות את היין. "רציתי להיות קרובה אליו. אהבתי את הריח שלו וכמה חם הוא היה. אהבתי להחזיר את היד  של אבא. אהבתי לנשק אותו. אהבתי כשהיינו מתכרבלים מתחת לשמיכה צופים יחד בטלוויזיה. זה היה הזמן של כיף עם אבא .


 


"הייתי רק בת אחת עשרה כשאבא הכיר לי את הדבר שנקרא מין אוראלי. במשך חודשים היינו ישנים ביחד, למדתי איך להתנשק, פשוט אהבתי נורא לעשות את זה.


 


 


"אתה יודע כמה אני אוהבת מין אוראלי," אמרה אפרת.


 


"נכון," הסכמתי בהנהון. אפרת חולה על מין אוראלי זה מביא אותה לאורגזמות מדהימות אחת אחרי השנייה.


 


"טוב, אז כשאבא נישק אותי על התחתונים שלי זה הרגיש נחמד. כל מה שיכולתי לעשות היה להרגיש את הלשון שלו מלקקת לי את שפתי הכוס שלי. אהבתי איך הוא שפשף את הכוס שלי בעדינות לפני שהוא ניגש אל התחתונים שלי למטה. אהבתי איך הוא נישק את החלק העליון של הכוס שלי בעדינות לפני שהוא משך את התחתונים שלי למטה. אחר כך הוא עבר בליקוק חושני על רגלי לאט כזה. לא ידעתי למה לצפות. אבל אלוהים, אור, כשאבא נישק הכוס החשוף שלי כלשונו נגעה לי בדגדגן, זה היה כאילו מישהו מכה עם חוט חשמל בכל הגוף שלי.״


 


"הגוף שלי הגיב, חום התחיל להתפשט לי בכל הגוף. הוא כיסה את הכוס שלי בפה ומצץ לי אותו גורם לי להרגיש כל כך טוב. יכולתי להרגיש את לשונו נעה בין שפתי הכוס שלי, ומדגדג לי את הדגדגן, חיטוט למעלה ולמטה. זה היה כמו שום דבר שידעתי שקיים אי פעם, אינטנסיבי, כל כך מגרה ונעים.


 


"לא שלטתי בעצמי בזמן שגמרתי לו בתוך הפה. זה פגע כמו רעם ביום בהיר שרירי הבטן שלי התכווצו. בהונות הרגלים שלי התכווצו. חום והנאה הוטחו בי כל כך חזק שלא יכולתי אפילו לנשום. ואז, כמו פצצה מתפוצצת, באתי השיטפון של אושר עילאי שהמם אותי. זה היה כל כך חזק! השתנתי קצת. זה כאב קצת אבל כאב נעים והרגשתי גם נפלא בעת ובעונה אחת. "


 


אפרת השתתקה. היא לגמה מהיין שלה.


 


"הוא היה טוב מאוד כשהוא עשה לי מין אוראלי. בגלל זה אני אוהבת כל כך הרבה מין אוראלי. בכל מקרה, בפעם הראשונה שגמרתי ככה, שבקושי יכולתי לזוז לאחר מכן. אבא חבק אותי ונרדמתי.


 


"אחרי הפעם הראשונה רציתי מאבא לעשות לי מין אוראלי בכל פעם. הוא סירב. הוא לימד אותי איך גם לגבר מין אוראלי שזאת הנאה הרבה יותר טובה.


 


"זה היה כמה חודשים מאוחר יותר, כאשר ניסיתי לעשות מין אוראלי אבא."


 


אפרת גיחכה.


 


"מה?" שאלתי.


 


"לא היה לי מושג מה לעשות אבל רציתי לנסות. רציתי להפתיע אבא. עשיתי את זה בסופו של דבר. הייתה לו זקפת בבוקר והוא עדיין ישן. ידעתי איך ללטף אותו וכך עשיתי, נכנסתי מתחת לשמיכה וראיתי אותו עומד לו. לאחר מכן נישקתי לו את ההזקפה, נותנת לו המון נשיקות קטנות למעלה ולמטה לכל אורכו. הזקפה שלו הייתה הפעם קשה במיוחד כאשר נישקתי לו את העטרה, ואז עשיתי את זה הרבה. איך שהוא עשה עם הלשון שלו עליי ככה אני עשיתי לו עם הזיין שלו. מלקקת אותו לכל אורכו למטה וחוזרת שוב לעטרה שלו. איפשהו לאורך הדרך תהיתי אם אני יכול להכניס אותו לתוך הפה שלי.״


 


"שכחתי שאני גורמת לאבא שלי הנאה. היה לי יותר מידי כיף. הצלחתי להכניס את כל העטרה שלו במלואה לתוך הפה שלי ואבא ממש זז מעט מנסה לדחוף עמוק יותר. הכתר תפח. אבל, מה אני מבינה? אני המשכתי למצוץ לו את העטרה ומאפשרת לקצה הזין שלו לפעום לי בפה, ליטפתי את הזין שלו, אבל כאשר משכתי את הראש לאחור, אבא גמר.


 


"הזרע שלו ניתז לי לתוך הפה. הייתי כל כך המומה! לא אני זזה ואת השפריץ הבא פגע לי בעין. זה גרם לי לזוז. שכחתי לגמרי מהאורגזמה של אבא, ניקיתי בידי את הזרעים שלו מהעין והאף שלי."


 


אפרת גיחכה שוב. "זה כנראה היה מציצה הגרועה ביותר שעשיתי אי פעם. אבל אבא חיבק אותי ואמר לי שזאת הייתה המציצה הכי טובה שהוא אי פעם חווה. הוא אמר לי שהוא אהב את זה, ואם אני מסכימה, הוא רוצה לנסות את זה שוב ושוב. אבא נשק אותי וחבק אותי. אולי זה הגיש שעשיתי את זה לא טוב, אבל עשיתי אבא שלי שמח,  זה מה שהיה חשוב לי."


 


כשהיא לגמה מהיין שלה ניסיתי לדמיין את זה, אפרת בת עשר מוצצת את הזקפה של אביה. לא הצלחתי   להעלות את הסיטואציה הזאת במוחי.


 


"את נהנית מזה?" שאלתי.


 


"כן. אבל כמו שזה היה משחק, לא הנאה מינית. אהבתי לגרום לאבא שלי הנאה.


 


השתדלתי לא לשאול, אבל הסקרנות גברה עלי. "מתי יש קיימת יחסי מין מלאים עם אביך?"


 


"כמה חודשים לאחר מכן. זאת הייתה תאונה. הייתי בת אחת עשרה וחצי."


 


"תאונה?" שאלתי.


 


אפרת חייכה בשעשוע. "כן. תאונה."


 


אמרתי לה להמשיך... עיניה אבדו את המיקוד שוב, זכרונות עולים במוחה. היא חייכה ברכות, חיוך שובב, "את יכולה לגלות לי?" שאלתי.


 


"זה היה . . ." קולה דעך.


 


"היה מה?"


 


היא הנידה בראשה כאילו כדי לנקות את הראש שלה, אפרת ליטפה את הירך שלי וחייכה. היא לגמה מהיין שלה, עכשיו כמעט סיימה לשתות את כולו.


 


"מה שלא ידעתי היה, כל הפעמים שאבא היה נעשה לי מין אוראלי לשונו חקרה לתוך הנרתיק שלי. זה היה דבר הדרגתי כזה, אף פעם לא ידעתי או הרגשתי שאיבדתי קרום הבתולים שלי. לשונו היה רק ​​חלק נפלא מהמין אוראלי.


 


"מה שגיליתי היה רטיבות שהיה לאבא על הזין שלו כשעשינו את זה. כמוך, היה לאבא הרבה ממנו כשהיה מתחיל להתרגש. והוא לימד אותי איך זה יגרום לנו להרגיש חלק כאשר הייתי מתחככת בו. אהבתי לרכוב על  אבא כשהוא מזיין אותו. אהבתי לראות את הבעות פניו, את האהבה וההערצה בעיניו, התרגשותו. וכשראיתי שאבא עומד לגמור, לראות את הזרע שלו פורץ החוצה כל כך גבוה. אהבתי לגרום לאבא שלי להגיע לשיאים חדשים כל פעם כשהוא גומר.


 


"התחלתי להתבגר וניצני שדיים התחילו להופיע לי. הם פשוט הועלו עטרות. כאשר אבא שפשף לי אותם בעדינות זה התווסף לאורגזמות שלי. פעם אחת, אבא היה ממש חלק לא ידעתי את זה, אבל אני גם הייתי חלקה מאוד. בעוד הוא משפשף לי את  ניצני השדיים שלי החלקתי את הכוס שלי לאט למעלה ולמטה על הזקפה שלו, אוהבת את רעידות קטנות של תענוג שזה גרם לי. התחלתי לנשום מהר וכבדות.


 


"אבל פעם אחת החלקתי גבוה מידי עד מעל הראש של ההזקפה שלו. זה שפשף את הדגדגן שלי והרגיש כל כך טוב ומדהים. חזרתי על זה, ולאחר מכן עוד פעם. אהבתי מאוד את התחושה של העטרה של אבא זזה באמצעות הפתח של הכוס שלי. זה היה כמו ליטוף רך וסקסי.


 


"אתה יודע איך זה אתה מאבד שליטה על עצמך?" היא שאלה אותי.


 


הנהנתי. ידעתי כי שזאת הרגשה טובה. כמו סערה שאתה לא יודע מה יקרה בכל רגע זה לצאת משליטה, כל הדברים שאתה עושה אז פשוט קורים אוטומטי כדי ואתה עושה את זה להגביר את ההנאה שלך בלי לשים לב לכלום. חרטה ומבוכה יחכה לאחר כך לקחת ממך את העונג שלאחר האורגזמה.


 


אפרת סיימה את היין שלה ומניחה את הכוס הצידה. היא הושיטה את ידה ולקחה את הכוס שלי ממני, לשים אותו ליד שלה. החלקתי למטה במיטה. היא התגלגלה אל הצד שלי, זרועותיה מחבקות אותי ראשה נח על כתפי. ידה משפשפת לי את החזה.


 


"עליתי על הזקפה של אבא לאט מוודאת שראש הזין של אבא שלי משפשף למעלה ולמטה הכוס שלי מול הדגדגן שלי. זו הייתה הרגשה נהדרת, אור. בשלב מסוים איבדתי את עצמי. שכחתי לחשוב או אפילו לראות  את אבא מרוב הנאה עילאית כל כך טובה. זה לא היה באשמתי או אשמתו של."


 


ידה של אפרת ליטפה אותי למטה, עושה לי נעים בליטוף רך את בטני.


 


בקול רך ומרגיע הכניסה אותי לתוך זיכרונותיה, היא המשיכה.


 


"השיא שלי היה שונה. בדרך כלל זה היה למהר בי טריקה לתוכי, אבל לא הפעם. זה היה סוג של גל עצום שוטף אותי בפרץ של הנאה זה היה כל כך חזק על שקרסתי על אבא לא מרגישה כלום כאילו בעולם אחר מרחפת. אני עדיין ממשיכה לזיין אותו. אתה צריך לדמיין את זה, אור. הייתי על גבי אבא, הרגליים שלי לכל צד, אבא שלי מזיין את הכוס שלי מול ראש ההזקפה שלו. אבא חבק אותי, עוטף אותי בזרועותיו הגדולות, ואז הוא לחש את שמי. אבא לחש את השם שלי, אור. הוא עשה את זה בכל כך הרבה אהבה,.


 


"האם אתה יודע איך זה שאבא שלך לוחש את השם שלך כאשר הוא גומר ואתה גומר איתו? זה כמו שום דבר אחר על פני כדור הארץ. זה גרם לי להתגאות שאני הבת שלו יותר ויותר, מבלי להתכוון לכך, אבא פתאום חדר אלי. זיינתי אותו. זה היה משהו שונה לחלוטין מכל מה שהרגשתי עד היום התחושה הזאת של החדירה לתוך הכוס שלי זה היה משהו שאני לא יכולתי להסביר אותו בשום צורה אפשרית... "


 


שתיקה הגיעה. ידה של אפרת ירדה יותר נמוך ממש לכיוון הזין שלי וגילתה כי הסיפור שלה השפיע עליי והזין שלי עומד לי על טיל. היא החזיקה בזקפה המחודשת שלי בעדינות וזיכתה אותה בלחיצה. לא יכולתי להכחיש אך הסיפור שלה עורר אותי חזק מאוד. זה נשמע כל כך סקסי, כל כך אוהב.


 


"ידעתי שאתה תבין את זה," היא לחשה.


 


"תספרי מה קרה הלאה איך ממשיך הסיפור המדהים עם אבא שלך״ אמרתי.


 


"הייתי באמצע אורגזמה כשאבא חדר אלי. זה לא כאב בכלל. זה היה נפלא. הוא מתח אותי כל כך הרבה, ממלא אותי. זה גרם לי לאהוב את זה יותר. זיינתי את אבא שלי. למעשה אני זיינתי את אבא שלי, אור. זה היה כאילו אני זאת שזזה ומזיינת אותו. הייתי צריכה יותר אותו בתוכי מאשר שהוא רצה לחדור אליי. "


 


ידו של אפרת התחיל ללטף הזקפה שלי.


 


"הייתי כל כך צריכה את זה באותו רגע. לא יכולתי לבקש מאבא שיכנס יותר עמוק ממה שהוא נמצא עכשיו בתוכי עמוק מספיק והאורגזמות שלי המשיכו להגיע אלי אחת אחרי השנייה בצרורות אדירות. אהבתי את זה. אהבתי להרגיש את אבא בתוכי. אהבתי לחבק את  הידיים של אבא. אבל, כשאבא לחש" הו, התינוקת שלי, "ולמעשה דחף את הזין שלו שוב לתוכי ואני מרגישה את הכניסה ויציאה שלו לתוכי. הרגשתי את הזקפה של אבא מתנפחת בתוכי. הרגשתי את אבא שלי גומר לי בתוך הכוס, אור. הרגשתי כל סנטימטר שלו, כל רטט, כל מכה. שמעתי ואת הנשימות של אבא שלי נהנה מכל רגע וזה גרם לי להיות כל כך שמחה."


 


ידה של אפרת ליטף את קצה הזין שלי. "אתה רטוב, אור," אמרה לי אפרת, תראה כמה רטוב נהיית שם למטה. היא המשיכה בסיפור.


 


"זו הייתה חוויה נפלאה. ההתעלסות עם האבא הייתה פנטסטית. לא ידעתי עד כמה ברת מזל הייתי. הפעם הראשונה שלי הייתה נפלאה. יש לך מושג כמה זה היה חשוב בשבילי?"


 


הנהנתי בראש ואמרתי שכן. אפרת הייתה אישה נפלאה, אמאן חמה ואכפתית, ומאהבת מדהימה..


 


היא חייכה אליי כמעט בהקלה, התרוממה ונשענה על מרפק. היא הביטה לי לתוך העיניים ומשכה את השמיכה למטה. בנשיקה עדינה, והתיישבתי על המיטה. "הפעם הראשונה שלי הייתה ככה, אור," לחשה, מפסקת לי את הרגליים.


 


הכוס של אפרת התיישב בעדינות על הזיין שלי. היא הייתה עדיין חלקלקה ולחה עוד מהזיון הקודם. בצמרמורת קלה, היא התחילה לאט לזיין  את הזיין שלי, נותן ליטוף חושני לזיין שלי ודחפה אותו לתוך הכוס שלה וחיבקה אותי.


 


ואז היא הפתיעה אותי.

פנטזיות מיניות
כאן המקום לשתף בפנטזיות הסוערות והכמוסות ביותר, ובתקווה עמוקה גם המקום להשתתף, לחלום ולדמיין יחד על דרכים להגשים את הפנטזיות של כולנו...

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה