Cuckold_interracial.jpg

קוקהולד

קוקהולד הוא פטיש מיני בו הגבר נהנה ממצב בו בת זוגו מקיימת יחסי מין עם גברים אחרים. לרוב האישה היא השולטת והגבר נשלט. פרטי הפטיש שונים ומגוונים תלוי בהעדפות המשתתפים.


הצטרף לקהילה »
30/12/2018

קוקהולד פעם ראשונה

Dave48
Dave48
בן 53, מיישוב
לייקים שהתקבלו: 161
הודעות בפורומים: 11
הלב פועם בחוזקה, הרגשת החרמנות מתחזקת מרגע לרגע כאשר היא מספרת שהיא קבעה עם מישהו לשעה 21:30.
זה נשמע אפשרי, כי הרי רק אתמול אמרתי לה שאני מסכים לה לשכב עם גבר אחר, אבל רק להיום.
שוכבים במיטה, מתחבקים, מתלטפים..השעה 20:00 ורק חזרתי מהעבודה לא מזמן.
היא מתחילה לספר על כך שקבעה עם גבר אחר להיום, ונוסעת לאסוף אותו עם הרכב שלי. מתחילים לדון על איפה אני אהיה בזמן שהם מזדיינים...האם אצליח להידחס בארון? או שאולי עדיף להשאיר אותי קשור במרפסת...אולי נעול בתא המטען של הרכב?
החרמנות עולה, הזין עומד זקוף - אני יודע שהיא לא תלך על זה, רק מחממת את האווירה לפני שמתחילים להזדיין. הרי עשינו הצגות כאלו כבר עשרות, אם לא מאות פעמים מאז הפעם האחרונה שהיא הייתה עם מישהו אחר.
"בעיה לקשור אותך במרפסת...ואם השכנים יעברו?", כמה זמן תוכל להחזיק מעמד בתא המטען של הרכב?" - "לדעתי שעה, אולי שעתיים" - "לא בטוח שזה יספיק, יש לך רעיונות נוספים?" - "אפשר ברכב עצמו, מאחורה, לשכב ברצפה ולהיות מסתר ע"י מעילים וכדומה" - "אממ, רעיון מצוין".
היא מודיעה כי צריכה להתקלח ולהתארגן, קמה ונכנסת למקלחת. אני מרוצה, תהיה נקייה כשנזדיין. עומד על 4 בחדר האמבטיה ומחכה מתי היא תסיים את המקלחת, לבסוף המים נסגרים, הווילון מוסט, וגופה הערום עומד מולי. שוב חוזרת הרגשת החרמנות...- "אני רק מתארגנת ונוסעת לאסוף אותו", פרפרים בבטן מצטרפים לרגשות, כל כך מגרה אותי, כל כך מקווה שהיא רק מדליקה אותי.
כשהיא מתארגנת אני עומד על 4 לרגליה ומנשק את כפות רגליה ללא הפסקה, נזכר שכבר ראיתי סצנה מדויקת לזו בסרט קוקהולד מסוים.
היא לובשת מיני שחור מעור, ללא תחתון וגופיה חשופה, תוך שהיא מסננת בין שפתיה - "אין צורך, גם ככה זה תכף ירד", ממשיכה להתארגן וניגשת להתאפר. בשלב הזה החששות שהיא רצינית עולות ועולות, אני מכיר אותה כבר 5 שנים, אני יודע שהיא לא תעשה את כל זה רק בשביל הצגה. תחושת החרמנות מתערבבת עם הפרפרים בבטן ופחד שצץ משום מקום, הגוף מתחיל לרעוד אבל עדיין לא מאמין...אולי היא תקפוץ לחברה ותשאיר אותי נעול באוטו סתם בשביל ההרגשה, ואולי היא החליטה להשקיע יותר מתמיד על המשחק המקדים ואפילו נצא לסיבוב ברכב.
כאשר הגענו לרכב שלי, היא פקדה עליי להיכנס למושב האחורי, להישכב על הרצפה ולהתקפל עד כמה שניתן. את הידיים שלי היא קשרה לברזלים שמתחת לכיסא באזיקי מתחת והניחה מעליי מספר מעילים ופרטי לבוש שהיו זרוקים במושב האחורי. לא היה ניתן להבחין בי שוכב ברכב.
האוטו החל לנסוע, איני רואה דבר, רק מרגיש את הרכב שט לו על הכביש. לפתע היא עוצרת, מצליח להרגיש ולשמוע שעצרה לצד הכביש, ואז מרגיש את הפרסה - פוופ, מסתובבים, חוזרים הביתה...רק משחק מקדים.
לפתע הרכב שוב עוצר, עוברות מספר שניות ואני שומע אותה אמרת - "אני למטה, תרד".
הרגשת הפחד עדיין קיימת, אך גם האמונה שמדובר במשחק מקדים, האם באמת התקשרה למישהו או סתם משחקת?. עוברות מספר דקות בודדות, הדלת נפתחת, מישהו מתיישב ברכב ונשמע קול של גבר -"היי מאמי".
ברגע הזה הדופק עולה לשמיים, אני ממש מסוגל לשמוע אותו, מתחיל קוצר נשימה, קשה מאוד לנשום, הזין עדיין עומד. האם לעצור הכל, האם לקפוץ מהמחבוא ולהפסיק את זה?...אני מחליט שלא לעשות כלום, קצת מפחד...קצת מחרמנות..
רגעים ספורים לאחר מכן, היא כבר חונה בפתח הבית שלנו...השניים יוצאים מהרכב, ואני נשאר לבד. לא יודע מי זה הלך עם בת זוגתי לביתי, לא יודע כמה זמן אשאר קשור ברכב...רק יודע שהיא הולכת לשכב עם מישהו אחר. הדופק ממשיך להיות מואץ, קשה לנשום, כנראה בגלל הנשימות הכבדות שלי, לא מצליח לנשום מהאף, הפה פתוח לרווחה על מנת להכניס קצת אוויר.
חולפות שעות, רק בדיעבד אני מגלה שקרוב לשלוש, הגוף כואב, הדופק כבר נרגע, כנראה שהפנמתי שהיא מקבל זיין אחר ואין לי מה לעשות בנידון, מדמיין לעצמי מה הם עושים, האם ברגע זה מזדיינים? מתנשקים? מתחרמנים? מעשנים את הסיגריה שאחרי?
עוברות דקות ושעות ארוכות, כל שנייה מרגישה כמו דקה, כל דקה כמו שעה, והשלוש שעות בהן הייתי כלוא ברכב מרגישות כמו חודשים.
לפתע, שומע את האזעקה מתבטלת והנעילה המרכזית פותחת את הדלתות, מבין שסוף סוף זה נגמר, הגוף כואב בכל מקום אפשרי, הרגשת המחנק שמקורה בהידלדלות החמצן ברכב והמחשבות משתוללות יותר מאי פעם, כמה מספרים הם עשו? האם היא נהנתה?..מחשבות אלו מתערבבות עם תחושת כעס, היא מגדה בי!
הם נכנסים לרכב ושוב נסיעה קצרה. בדרך מדברים על כמה כיף היה ושצריך לעשות זאת שוב. מגיעים לביתו והרכב נעצר, כמה שניות של התחרמנות ביניהם, נשיקות, ליטופים, והוא יוצא מהרכב.
- "אתה בסדר?" - "נראה לי שכן, הזדיינתם?" - "כמובן" ורכב חוזר לנסיעה, חזרה לבית.
בחניה, היא משחררת את נעילת האזיקים מברזלי המושב, אך משאירה את הידיים אזוקות זו לזו, נכנסים לדירה - מרגישים שזוג הרגע בילה פה את הלילה. בירות פתוחות על שולחן הסלון, וודקה, נרגילה, במאפרה בדלים לא מוכרים, המצעים מבולגנים ואפילו המיטה קצת זזה.
היא נשכבת על המיטה, מורה לי לעמוד על 4 לרגליה, ללקק אותן תוך כדי שאני מביא ביד, ובמקביל היא מספרת את החוויה שלה.....
אני גומר על כפות רגליה תוך שהיא מודיע - "מדובר ברומן מעכשיו" ודוחפת את ראשי ללקק את הזרע מרגליה.
אהבו 3
פחות אהבו 0

דורג בהצלחה
 מדרג..


19/01/2019   | #1
Shoko25
Shoko25
בן 64, מאשקלון
לייקים שהתקבלו: 23
הודעות בפורומים: 93
הייתי הרבה יותר משמח להיות שם בין רגליה שכל הנוזלים מטפטפים לי על הפנים

דורג בהצלחה
 מדרג..


29/03/2019   | #2
pini4u2
pini4u2
בן 61, מיישוב
התחבר היום 
לייקים שהתקבלו: 39
הודעות בפורומים: 16
לו היית מתנהג יפה
היא היתה נותנת לך ללקק את הזרע מבין רגלייה.ולנקות הכל

דורג בהצלחה
 מדרג..


ההודעה שלך

להוספת הודעה בפורום נא התחבר או הירשם לאתר


   |    הודעה הבאה »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה