guide1.jpg

קהילת ייעוץ ושו"ת

עולם הסקס הוא אומנות רב תחומית. אתם מוזמנים להתייעץ עם בינה ולקבל טיפים מחברים ומשתמשים, לכל אחד יש ניסיון ועניין בתחומים שונים, ואין מומחה כבעל ניסיון.


הצטרף לקהילה »
   סקס זה טעם החיים
   מאת: בינה   |  25 ינואר, 2017  |  נצפתה 613 פעמים  

לפעמים אני קוראת כתבות כאלה שאני חושבת שאילו רק עוד א-נשים היו מוצאים בין הטיפות את הנקודות החשובות, החיים שלהן/ם היו משתפרים כל כך!
אז הנה כתבה אחת שהחלטתי לעשות לה "קצרנות", מקווה שתהנו ותשכילו

סקס זה טעם החיים.
לכנס הארוטיקה הראשון שנערך בישראל הגיעו כ-200 נשים חילוניות ודתיות, סטרייטיות וגייז, רווקות ונשואות, אימהות ובנות כדי לקבל טיפים למיניות טובה. רוב הנשים מג'נגלות בין בית, עבודה, לימודים, ילדים, שיעורי בית, חוגים, כביסות וסקס. בטח שמתם לב מי מדורג אחרון ברשימה.
בניגוד לתפישה הרווחת בארץ, המציאות המחקרית דווקא מחמיאה לאישה הישראלית ביחס לשאר הנשים בעולם. בסקר שנעשה לאחרונה בקרב נשאלות מרחבי העולם, בדקו עד כמה הסקס חשוב לאישה - והנשים הישראליות דורגו במקום השני. כלומר חשיבות המין בעיניהן גדולה מאוד.
הישראליות מדווחות גם על תדירות גבוהה יחסית, שליש דיווחו שעושות סקס שלוש פעמים בשבוע, ושליש טענו שהוא נמשך חצי שעה. הנתון המדהים ביותר היה העובדה שארבעים אחוז מהישראליות לא ידעו בכלל מה זה משחק מקדים, או לא מעוניינות בו.
חוקרים יודעים לומר כיום כי החשק המיני מושפע ממידת האושר שלנו.
גם אינטימיות יתר מסתבר, היא רוצחת שקטה של תשוקה מינית.
הספרות המחקרית מצביעה על כך שנשים ישראליות הרבה יותר פתוחות מהגברים הישראלים, בהקשר של גיוון, שימוש באביזרי מין ופתיחות מינית בכלל.

אז מהי באמת מידת פתיחותו המינית של הגבר הישראלי? מסתבר שהוא כנראה משאיר את זה לאישה שלו.
אורגזמה משחררת אנדרופינים שגורמים לאנרגיות, חיבור וקירבה והיא אפילו סוג של משכך כאבים. מה שאומר שאם יש לאישה כאב ראש זה לא תרוץ לא לעשות סקס, להפך - תעשי ויעבור לך

רוב הנשים מיודדות עם נקודת ה G שלהן, אבל רוב הסיכויים שלא שמעו על קיומן של עוד נקודות נוספות להעצמת החוויה. נקודת ה U שמקפיצה את העוצמות, נקודת ה A שקרובה לפי הטבעת ואפילו אורגזמה באמצעות תחושה בלבד המתרחשת בחלק האחורי של הברך בכלל. הדרך להגיע לאורגזמה היא להתאמן.
נקודת הג'י אינה לבדה, ורוב הנשים לא שמעו על עוד נקודות בגוף שמעצימות את החוויה. (צילום: ראובן קסטרו)
לגברים יש נקודת ג'י והיא נמצאת בפי הטבעת, פשוט תחדירו אצבע ותעשו את התנועה 'בוא קדימה'. רוב הגברים הישראלים לא יודו בזה אבל באמת חשוב שגברים יבינו שהם מפסידים כי שם הנקודה הכי מגרה שלהם
בארץ כחמישית אחוז מהאוכלוסייה קונה אביזרי מין. הכי חזק עכשיו בשוק זה הוויברטור שנקרא WE VIBE הוא נראה כמו פרסה ונכנס לנרתיק ביחד עם איבר הגבר. עוד אביזר החביב על הישראלים הוא ה'מיקרופון'. וויברטור רוטט עם קצה רחב כמו של מיקרופון.

החידוש הפופולרי הוא ויברטור המופעל באמצעות אפליקציה (צילום: יח"צ)
חשוב לשמור על חוקים של בטיחות ועל תקשורת פתוחה במיוחד בקשירות, ואז אפשר ליהנות. לפעמים מספיק שאישה תפתיע את בעלה ותביא אזיקים למיטה כדי שכבר תיתפס כסקסית בעיניו.

כל מה שנביא לחדר המיטות שהוא בשליטה שלנו, יעצים את העונג מהיחסים. חשוב לשמור על חוקים של בטיחות ועל תקשורת פתוחה במיוחד בקשירות, ואז אפשר ליהנות.

50 אחוז מהנשים משתפות שהחשק המיני שלהן מופעל דווקא בעזרת הדברים הפשוטים ביותר: פרגון, מחוות רומנטיות, קשר טוב ותשומת לב, והחוויה המינית הטובה ביותר הוכתרה כ"סקס עם אהוב"
בסקס של שעה שורפים 360 קלוריות. יש לנו חיים שלמים להתאמן על אורגזמות, אז נשים יקרות - לכו, תתאמנו ותגמרו!

כתובת הכתבה המלאה:
http://news.walla.co.il/item/2999461

אהבו 2
פחות אהבו 0

דורג בהצלחה
 מדרג..
    הוספת תגובה
עליך להתחבר למערכת או להירשם לביצוע פעולה זו
חזרה לרשימת כתבות »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה