בדסמ - BDSM

file_0_m.jpg

בדסמ הינה דרך חיים אלטרנטיבית אשר בה צד אחד שולט והצד השני נשלט. דום וסאבית / מאסטר ושפחה. דומית וסאב / מלכה ועבד. לא, לא מדובר בעבדות, הכל נעשה בהדדיות ובהסכמה.


פנטזיה שליטה מנטלית- מוזמנים/ות להגיב


קובי616
בן 42, מירושלים
הגיב ב 19/10/2017

מהרגע הראשון שנכנסתי לאוטובוס העמוס זהיתי אותה. נמצאת שמה לבד בין כל המקומות הכפולים, אוחזת את החפצים שלה  על הרצפה בין רגליה, כדי לאפשר למי שירצה לשבת לידה. אלא שכולם פה גברים , ולא יאה שגבר ישב לידה. המבט שלה קצת מושפל. החוש השישי שלי אומר לי שהיא תהיה המטרה הבאה שלי. המבטים שלנו נתקלים זה בזה לשבריר שניה שנראית כמו נצח, אבל הצניעות שלה לא מאפשר לה לשמור על מבט בעיניים שלי. מראה אדום עלה לה לפנים בשניה הזאת שהיא ראתה אותי, אני יודע שהיא הסמיקה.


האוטובוס ממשיך את מסלולו, ומגיע לאיזור מעורב, בו זה כבר יותר מקובל לשבת גבר ליד אישה. אף אחד לא מעיז עוד. אני מעיז, אני מתקדם ומתיישב לידה. ניכר מהמבט המושפל, שזה קצת מכניס אותה להרגשה לא נעימה. היא מנסה להידחס יותר על הכסא שלה, על מנת לשמור מרחק ממני. כשאני מתיישב אני ממשיך לשמור את המבט שלי עליה, ומרגיש את אי היציבות שלה. אני מתיישב בנוח על הכסא לידה, מתענג על ההרגשה הנוחה אחרי נסיעה בעמידה. אני מפשק קלות את רגליי עד הגבול  הבלתי נמדד שמרחיק רק טיפה בין הרגל שלי לרגל שלה. אני אוהב את התנוחה הזאת שמבליטה את איזור המפשעה שלי מבעד למכנסיים. אני מרגיש את המבט שלה שנסוב קלות על הרגל שלי, אם היא היתה יכולה , היא היתה מסתכלת יותר כלפי מעלה , לכוון המפשעה שלי.


התנודות של האוטובוס עושות את שלהם. המרחק הכמעט אפסי ביננו מתקטן, וסיבובים של האוטובוס משליך את פלג גופי התחתון אל הרגליים שלה. הנגיעה מתחילה מהרגל ומתפשטת לאורך הזמן לאורך  השוק והירך. אני מרגיש אותה שלא בנוח. היא מוכרחת להתרחק ממני כדי להראות את רצינותה, אבל היא לא מעיזה להתרחק בנחישות ממני, ובטח שלא מעיזה העיר לי. אני רושם כבר כמה נקודות של ניצחון עליה. אני כן נחוש, ומנחש בתוך תוכי שיש הר געש שמתחיל להידלק לה בין הרגליים. כנראה שהיא הבינה שאין בכוונתי להניח לה כל כך , ושהרגליים שלי יהיו תמיד מספיק מפושקות לגעת בה. ואכן אחרי כמה ניסיונות להתרחק ממני, היא מתייאשת מזה.


אני כבר יכול להגיע לשלב היותר מתקדם. זה לא בלי כוונה שאני מתחיל לחפש בכיס של המכנסיים הנמצא מהצד שלה. כל הזרוע שלי נוגע בזרוע שלה, עד האצבעות שלי שמתקפלות בכיס שלי, ובכך מתקרבות עוד יותר לירך של האישה הנבוכה לידי. לשמור עוד איזה מרחק, היא מזיזה את היד עוד קצת לכוון קדימה, כדי להכניס אותה עוד קצת. טעות! עכשיו הזרוע שלי זוכה בחופש  יותר רחב בכך שהוא יכול  להיצמד לצד של פלג גוף העליון שלה, מרגיש כמעט את הרכות של השד הימני שלה. מפעם לפעם, אני מסובב קלות את הראש לכוונה, ונהנה לראות את המבט הנבוך והמושפל שלה. נראה שהגעתי למטרה טובה. איך שאני אוהב אותם: אישה נשואה, בין התפר בין גיל 35- 40, ששטף החיים לא נותן לה הרבה מנוחה, אבל שכל כך צריכה תענוג, ולשחרר את התשוקה הפרועה שלא ניתן לה מענה. השיא של המבוכה שאני גורם לה כרגע, הוא כאשר אני מפנה את ראשי לכוונה, ושואף עמק את  האוויר כאילו אני מנסה להרגיש את הריח העדין שלה. אם הפנים שלה מסמיקים עוד יותר, אני מניח שהמפשעה שלה די רטובה.


אני מסיים את הנסיעה שלי, ובצעד קצת נועז, כשאני מתכופף לקחת את התיק שלי, אני  משחיל פתק עם המייל שלי באחד מהשקיות שלי. כשאני יוצא מהאוטובוס. אני מסובב את הראש, ומביט בה. היא גם מסתכלת בי, ומשהו עובר במבטים ביננו.


אני מחכה כמה ימים, בודק כל יום שלש או ארבע פעמים את התיבת מייל שלי, לראות אם הצלחתי לצוד את התשוקה של הפרטנרית הפוטנציאלית שלי. כמעט התייאשתי, והנה מגיע מייל ביישן שלה. היא רשמה רק "היי" בכותרת- ממש הפרטנרית הפאסיבית שחיפשתי.  יש גבול עדין בין השליטה וההשפלה שאפשר לגרום לסאבית לבין ההרגשה של בטחון שיש לתת לה. אני מנגן בין שתי התחושות האלה. ומביא אותה לאט לאט לעולם חדש בשבילה כנראה, אבל כל כך מוכר לה בתודעתה.


מירי (כך שמה) מצליחה להיפתח אלי בצאט שלנו, מגלה לי הרבה על החיים האינטימיים שלה, על התשוקות הכמוסות בתוכה ללא מענה. היא מודה בבישנות רבה, שהיא היתה מאוד נבוכה אבל גם מאוד מתענגת מהמשחק שלי באוטובוס, ושהתחתונים שלה היו רטובים כאילו היא לא הספיקה להגיע בזמן לשירותים.  בתחום המעשי, אין לה ניסיון, אבל היא כל כך היתה רוצה להרגיש את העונשים הפיזיים, מישהו שידע להביא אותה לעונג מהצלפות מתוקות באחוריים שלה.


אחרי הרבה זהירות ודיסקרטיות, אנחנו נפגשים בדירה לשעות. ביקשתי לבוא עם הלבוש הצנוע והרגיל שלה. זה עם הרבה תענוג שאני מטפל בתחת שלה. כל שלב עם התנגדות מתוקה שלא מחזיקה מעמד זמן רב. קצת מתנגדת, וכבר שוכבת מעל הרגליים שלי. מזיזה יד  על התחת שלה, ואני מחזיק לה אותה כדי להסמיק אותו. זזה במבוכה עלי, אבל אני מחזיק אותה היטב כשאני מרים את החצאית שלה, ומגלה את התחתון הרחב שלה, המכסה ישבנים שהתחילו להתחמם. צעקות קטנות הופכות לאנחות הנאה , ורטיבות גוברת טופחת על פני הבד המיצר כשאני מתקרב למשולש הקדמי.  אצבעות נועזות דוחפות את הבד הרטוב אל בין הישבנים, ומנסים לגעת בפי העגול מאחורה. "לא, אני מתביי...שת" . היא לא מצליחה לסיים את המשפט בקול כשהאצבעות שלי  מטיילות על הסדק הקדמי. המראה של אישה מכובדת ולבושה לגמרי בפלג גוף העליון שלה,  ומגולה למטה עושה לי את זה עוד יותר. אני ל א צריך להילחם בהרבה התנגדות כדי להעמיד אותה מכופפת, הידיים על הכסא. אבל ההתנגדות גוברת כאשר אני מוריד לה את התחתון, איזור שהיא העיזה אף פעם לגלות לגבר חוץ מלבעלה.


"אל דאגה מיריל'ה, הכל לפי הקצב שלך". אני מפשק לה את הרגליים, ובוחן בקפידה את הפתחים שלה. ממש משפיל עבורה. עוד יותר עם מילים שגורמות לזרם זליגה של חריץ הקדמי. אני נהנה, וכנראה גם היא מהמכות ישירות על הישבנים, ותוך העמק החם שלה. לא צריך הרבה כדי להביא אותה לאורגזמה. ניצחתי הרבה נקודות. היא מרגישה שזה לטובתה ולמימוש העונג הכמוס שלה. בפגישה הבאה, אוכל כבר להנות מהלשון שלה ומהפלג גוף העליון שלה. כשזה בקצב בנכון, היא תהיה שלי.


קובי616
בן 42, מירושלים
הגיב ב 22/10/2017

אפשר להוסיף תגובות או תמונות מתאימות


הוסף תגובה חדשה

עליך להתחבר לאתר על מנת להשלים פעולה זו הירשם או התחבר




הרשמה חינם


לאתר הרגיל