פנטזיות מיניות

No5vA.jpg

כאן המקום לשתף בפנטזיות הסוערות והכמוסות ביותר, ובתקווה עמוקה גם המקום להשתתף, לחלום ולדמיין יחד על דרכים להגשים את הפנטזיות של כולנו...


תותים, מין ומה שביניהם


סר
בן 94, מיישוב
הגיב ב 01/03/2017

הקטע הבא הוא פנטזיה שלי ומוקדש ליקירתי בינה, שאת זיו פניה טרם ראיתי, את קולה הערב מקוה לשמוע אבל על אישיותה המסקרנת והמעניינת כבר יצא לי להכיר.

רואה אותך הולכת בגינה שעל גופך בגד גוף תחרה אדום ומעליו בייבי דול שחור שקוף ולרגלייך נעלי עקב שחורות. הרוח מנפנפת את במעטה הבייבי דול מה שגורם לפטמותיך להזדקר ועל פניך ארשת פנים של הנאה. אני מחכה לך עם בקצה השביל לבוש תחתון טנגה וגופיה עם סלסלת תותים אדומים מאורכים. אני נפגשים ולאחר נשיקת ברכה מציע לך תות בשל, עסיסי ומלא ניחוח. את נוגסת ועסיס הפרי זולג על שפתייך ואת הסנטר ואני ממהר לתפוס את הזרזיף בלשוני בטרם ייזל ארצה. את מתמוגגת מהטעם ואני לא עומד בפיתוי וממשק את שפתייך אגב נשיכה עדינה ומציצה קלה. מלטף את פטמותיך המתקשות אל מול כף ידי ומבצבצות מבעד האריגה של בגד הגוף האדום. מסיר מעליך את הבייבי דול ונוגס בתות אחד כדי שעם השאר אוכל להעביר על הפטמות שלך. ראשך נשמט אחורה מהנאה כאשר אני מלקק ונושך בעדינות את פטמותיך ובידיך מצמידה את ראשי אל שדיך.
אנו נשכבים על השמיכה ואני מנשק את הבטן שלך ואת בידיך מכוונת את ראשי אל המפשעה. דרך הפתח שבבגד גוף, מנשק ומלקק לך סביב הכוס ואת השפתיים מוצץ ומרחיק בלשוני. את נרטבת ואני נטרף מהניחות של החשק, הפרומונים מתחילים להשתלט. חודר לך עם לשוני ומחפש לטעום את כל דפנות הנרתיק שלך להתענג על מנת הרטיבות הנוטפת ממך ואת מצמידה לי את הראש כאילו רוצה שימלא את תוכך. עדיין לא!! לוחש לך. מסיר את התחתונים שלי ולוקח תות ארוך במיוחד ובעדינות מחליק אותו פנימה לתוך הכוס היפה שלך, מוציא אותו ונוגס בו. טעם התות המטובל ברטיבות שלך מטריף אותו וגורם לטיפה לבצבץ בקצה הזין שלי העומד להתפוצץ. עם שארית התות לוקח את הטיפה מהקצה ונותן לך. את מלקקת ואח"כ אוכלת את שאר התות.
לוקח תות נוסף ומועך אותו בידי. מורח את העיסה על הזין שלי ועל הכוס שלך ומסתובבים לתנוחת 69. הטעמים מתמזגים לכדי טירוף חושים כשאת לוקחת את כל הזין שלי לפה ואני מחדיר את לשוני בתוך הכוס שלך ומתמוגג. בדחף של תשוקה עובר ומלקק את בי הטבעת שלך כאילו אין די ואת קולטת אל פיך את שק האשכים שלי. אני עומד להתפוצץ אך עדיין לא!! מלקק ומוצץ את הדגדגן שלך ומרגיש אותו נפוח וכולו אומר "עוד!" וגם אני חושב "עוד!" ועוד ועוד עד אשר מסתובבים ואני חודר אליך ומרגיש את חומך, את לחותך, את רטט שריריך ואיני יכול עוד. פתאום גל חום שוטף את שנינו ואני רואה את פסגת האוורסט ותחושה של זרם חולפת בכל הגוף. כולי רוצה להיות בתוכך או להכניס אותך בתוכי. ואז נשכבים על השמיכה זה לצד זו מחובקים עם חיוך וארשת פנים שכולה עונג.

מקווה שאהבת את זה.


בינה
בת 44, מחיפה
הגיב ב 02/03/2017

הו, תודה Embarassed פנטזיה מרגשת ומעוררת Kiss


הוסף תגובה חדשה

עליך להתחבר לאתר על מנת להשלים פעולה זו הירשם או התחבר




הרשמה חינם


לאתר הרגיל