הקבוצה הסודית שלי

small5.jpg

..


הזמנה למסיבת חילופי זוגות בוילה פרטית ב 19/8


dlb
dlb
בני 44, מראשון לציון
הגיב ב 16/08/2010

שלום חברים וחברות יקרים,
מחפשים מה לעשות בסוף השבוע הקרוב ? .... רוצים מקום לפגוש בו זוגות איכותיים ?...
אם כך סווינגטאון מזמינים אתכם למסיבת חילופי זוגות ביום חמישי הקרוב - 19/8 בוילה מדהימה ואקסקלוסיבית! ... שתגרום לכם לחוויה חושנית ומטריפה ברמות שלא הכרתם!! ...
(המסיבה פתוחה לכל הגילאים !)
בואו לבלות ולפגוש את הזוגות האיכותיים והאמיתיים של קהילת הסווינגרים !!

(כתובת האירוע המדויקת תינתן רק למי שהרשמתו תאושר בשיחת טל' בלבד !!)לפרטים נוספים והרשמה התקשרו לרינת - או לדני -

ליין מסיבות סווינגטאון הינן מסיבות להכרויות וחילופי זוגות המהנות, המושקעות והמוכרות ביותר! במסיבות תפגשו עשרות זוגות איכותיים ואמיתיים!! באווירה חושנית ונינוחה של ריגוש והנאה! במסיבות תוכלו להתקדם בקצב שלכם, באופן שאתם תחליטו ועם מי תבחרו מתוך כל אותם הזוגות המגיעים כל שבוע לבלות איתנו ... מסיבות סווינגטאון הם המקום המתאים ביותר בשבילכם גם אם מה שאתם מחפשים כרגע זה לבוא רק כדי לשתות, לרקוד ולהכיר זוגות איתם תוכלו להפגש באופן פרטי מאוחר יותר ... אם אתם זוג איכותי אנו רוצים אתכם בחברתנו!


להלן לוח המסיבות החמות ביותר לחודשים אוג' - ספט' 2010 של קהילת הסווינגרים בארץ:

יום ה 19/8 - "Swingtown בכפר"
מסיבת סווינגטאון בוילה פרטית (לכל הגילאים)

יום ו' 27/8 - "דאנס-בר & סווינג"
מסיבת סווינגטאון במועדון בפ"ת (לגילאי 20-40)

יום ה' 2/9 - "דאנס-בר & סווינג"
מסיבת סווינגטאון במועדון בפ"ת (לכל הגילאים)!

יום ו' 3/9 - "2010 Swing Pool"
מסיבות בריכה האחרונה לקיץ 2010 (לכל הגילאים)

יום ו' 10/9 - "דאנס-בר & סווינג"
מסיבת סווינגטאון במועדון בפ"ת (לגילאי 20-45)

יום ה 16/9 - "Swingtown בכפר"
מסיבת סווינגטאון בוילה פרטית (לגילאי 20-40
)
יום ו' 24/9 - "דאנס-בר & סווינג"
מסיבת סווינגטאון במועדון בפ"ת (לגילאי 20-45)


תנאי ההרשמה הכלליים למסיבות :

הכניסה לאירועים בהתאם לקוד לבוש שלרוב הינו לבוש סקסי ומכובד ! (אורחים בלבוש מרושל לא יוכנסו!), הכניסה תותר רק לנשים ולזוגות !! ... (גברים בודדים או גברים עם נערות ליווי או גברים עם אשה לא פעילה המשמשת כ"כרטיס כניסה" בלבד לא יוכלו להיכנס ואין יוצאים מן הכלל !!! ) ... בלי כוונה לפגוע אך רק זוגות איכותיים ותרבותיים המופיעים ברשימת המוזמנים יורשו להיכנס ! (שימו לב להגבלות הגיל בכל אירוע) ... עקב הביקוש הרב מס' הזוגות בכל אירוע מוגבל וההשתתפות מותנת בהרשמה מוקדמת (רק בשיחה טלפונית!! לא ב- SMS ולא במייל !) ... היות והמסיבות הינן מסיבות פרטיות אז גם אם נרשמתם המארגנים שומרים לעצמם את הזכות הבלעדית לקביעת הנכנסים למסיבה !!
זיכרו!! למען הסדר הטוב בכל האירועים יש אנשי אבטחה ... כל התנהגות בחוסר כבוד לזולת והפרת חוקי ההתנהגות הנאותה תוביל להרחקה סופית ומוחלטת מכל האירועים בעתיד!

להלן הסבר ופירוט סגנון האירועים:

(ב -27/8 ; 2/9 ; 10/9 ; 24/9)
ליין ה - "דאנס-בר & סווינג" של SWINGTOWN מתקיימים במועדון המותאם באופן מושלם לדרישות של מסיבת חילופי זוגות אמיתית ! ... במועדון תפגשו כ- 50 זוגות איכותיים, סקסיים וזורמים איתם תיהנו מערב חושני של ריקודים עם D.J מקצועי, בר עשיר ואיכותי חדר ג'קוזי תוסס, חדר חושך פומבי (למציצנים שבינינו), פינת מסאז'ים וחדרי עינוגים ושעשוע מפוארים וממוזגים בהם יש מקלחות, מיטות גדולות, מגבות ואמצעי מניעה לשימושכם החופשי ... החדרים פעילים כל הלילה ובהם תוכלו לזרום במקום נקי, איכותי, באווירה משוחררת ונינוחה וברמה גבוהה !
הכניסה כוללת: כיבוד קל, מסיבת ריקודים, מסאג'ים, אמצעי מניעה, מגבות וכמובן שימוש
חופשי בחדרים ובג'קוזי ע"י האורחים.
אנא בידקו את תנאי ההרשמה הכלליים ומגבלות הגיל בהתאם לתאריך האירוע !

(ב - 19/8 ; 16/9) - "סווינגטאון בכפר " ליין מסיבות סווינגטאון בוילה פרטית ואקסקלוסיבית!
מסיבת חילופי זוגות זו תתקיים בוילה מדהימה שתגרום לכם לחוויה חושנית ומטריפה ברמה שלא הכרתם ! ... בטרקליני האירוח המפוארים שבקומת הקרקע תפגשו זוגות בגילאי 20-40 ברמה שמגיעה לכם, איכותיים, אסטטיים וזורמים איתם תוכלו לממש פנטזיות ולהנות מערב חושני הכולל: כיבוד קל ואלכוהול חופשי כל הערב, מוזיקה לריקודים עם D.J מקצועי, מסאז'ים וכמובן סוויטות מעוצבות בהן מיטות גדולות, ג'קוזי, מקלחות, מגבות ואמצעי מניעה כדי שתוכלו לזרום להנאתכם במהלך כל הערב.
המחיר למוזמנים אשר יגיעו עד 24:00 הינו 250 ₪ לזוג (כיבוד ושתיה חופשית כל הערב).
אנא בידקו את תנאי ההרשמה הכלליים ומגבלות הגיל בהתאם לתאריך האירוע !

(יום שישי 3/9) - מסיבת בריכה אחרונה לקיץ זה של ליין מסיבות הבריכה -
"2010 SWING POOL" ערב סקסי זה של הכרויות וחילופי זוגות לוהט וחושני יתקיים בבריכה מדהימה (לא לשכוח בגדי ים ומגבות!), בה תוכלו לפגוש, להכיר ולהנות יחד עם כ- 100 זוגות איכותיים שיגיעו מכל רחבי הארץ ... הערב כולל: מסיבת ריקודים עם D.J הבית שלנו, בר משקאות מגוון, כיבוד חופשי, עמדות מסאז' עם מעסים מקצועיים, מתחמים דיסקרטיים נפרדים שימוקמו במדשאות בהם יש אמצעי מניעה כדי שתוכלו לזרום להנאתכם במהלך הערב והפתעות!!!
מחיר הכניסה הינו 150 ₪ לזוג (נשים בודדות בחינם).
(באירוע יהיה נוכח כל הלילה מציל מוסמך ובמקום יש מלתחות ומקלחות).

עידכונים שוטפים על מסיבות SWINGTOWN ניתן לקבל בהצטרפות לרשימת הדיוור שלנו, שילחו את כתובת הדוא"ל שלכם דרך הכרטיס שלנו או ישירות אל כתובת הדוא"ל -
אפשרות נוספת היא להרשם באתר התיירות - www.sextravel.co.il ... וההזמנות למסיבות ומידע על חופשות ואירועים אלטרנטיביים בינלאומיים ישלחו אליכם ע"ב קבוע.


אז התראות במסיבה הבאה ...


הוסף תגובה חדשה

עליך להתחבר לאתר על מנת להשלים פעולה זו הירשם או התחבר




הרשמה חינם


לאתר הרגיל