פורום סקס

strawberry.jpg

בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.


הפנטזיה הראשונה שלי עליך


ג׳ינג׳ית משוגעת
בת 31, מיישוב
הגיב ב 29/09/2014

אני נשכבת על המיטה ואתה בא מאחוריי,לא צמוד מידי,לא רחוק..במרחק מושלם ממני אתה מעביר ליטוף על המותן..על בעצם הזו שמובילה היישר למקום הנכון . מעביר לי יד על האוזן..אתה יודע שזה מחרפן אותי..


אני מתחילה להתפתל ולזוז..מרימה את הישבן שלי,זה בעל הנוכחות,בדיוק כמו שאתה אוהב..מיישרת את הגב,מרגישה את הנשיות שלי בכל תזוזה ושוב נופלת על הבליטה הזאת במכנס שלך שרק הולכת וגודלת..אני אוהבת להתגרות..


אנחנו ממשיכים עם המשחק הזה,אתה כל פעם מציב לעצמך גבולות חדשים ועובר עליהם..לא נראה שהשתדלת מידי להצליח. מתישהו זה יימאס עליי ואני אזנק עליך כמו לביאה אבל כרגע זה מספיק לי


אתה עדיין מאחורי..מוריד לי את החצאית הצמודה לאט לאט, היא לא עוברת חלק על תחת כמו שלי , אתה תופס את שתי הלחיים הבשרניות שלי ותוחב את הפנים שלך עמוק בתוכן,עם הידיים הגבריות והגדולות האלה פותח וסוגר..נותן לי לפנטז על הרגע שהזין שלך יגיע לשם.בנתיים אני אסתפק רק בלשון...גם כמה אצבעות יספיקו.


אתה מעביר את היד שלך על הכוס שלי.. בין השפתיים..מלטף .אתה אוהב שאני מצפה לך. אתה נותן לי ליקוק חם מקצה אחד לשני מכניס את הלשון שלך לחור שלי ומפמפם.פעם אחת.רק לרגע שאני ארגיש ואצפה לך.. עם האגודל אתה מזיז את הדגדגן שלי מצד לצד מרטיב אותה קצת עם הפה שלך וחוזר לענג אותי..מכניס אצבע אחת..אחכ את השנייה אתה לוקח את זה לאט ובהדרגה ואני מצידי שתכניס אגרוף!אני כלכך רטובה שאני מרגישה את הכוס שלי מתכווץ ונרפה מעצמן.בוער.דופק בעוצמות מטורפות..


אני מסתובבת אליך ונותנת לך נשיקה רטובה.מכניסה את הלשון שלי ומזיזה אותה מצד לצד..נושכת קצת את שלך וניגשת לעניינים.די חיכיתי מספיק.


עכשיו אני אוריד לך את המכנסיים והתחתונים ביחד.אין לנו זמן לשני השלבים.אין לי גם זמן למצוץ לך אני רוצה אותך כבר בפנים..אני מעבירה ליקוק מהיר בין שתי הביצים שלך וממשיכה לעבר האיבר הארוך והעבה הזה מטיילת קצת על הלשון על הכיפה שלך,בדיוק במדרגה הזאת שאתה לא מרשה לי לפספס. אני מכניסה את כולו לפה שלי..עד הסוף..אני ילדה גדולה.לא מתבכיינת.


אני זורקת אותך על המיטה עולה עליך ומפשקת את הרגליים שלי , אני מרגישה כל שלב בחדירה הזאת..מהשנייה שהעור מתחיל להיפתח..עוד שכבה ועוד שכבה..אני זזה קדימה ואחורה. הדגדגן שלי משתשף ואני נהנת מזה..


אני מחזיקה את שתי הידיים שלך צמודות למיטה ומתחילה לרכב עליך כמו שלא רכבתי בחיים.אתה מנסה לגעת בי..לנשק .אבל לא עכשיו זה תורי..אני יורדת ממך לרגע ועולה על הפרצוף שלך..אתה מזיין אותי עם הלשון ואני קובעת את הקצב..אני מחזיקה בקיר ומשמיעה מידי פעם אנחות קטנות של הנאה.


באלי שתזיין אותי כמו שני זרים..אל תאהב אותי.אל תרחם עליי..תפוצץ לי את הכוס. אני קופצת ומרגישה את האש בעיניים שלי..לא אכפת לי מכלום.גם לא שהחלון פתוח וכל השכנים בחוץ יושבים...זה אפילו מדליק אותי..


אתה מסתכל עליי במבט של אני הגבר פה..אין לי מושג איך אבל ברגע אחד אני מוצאת את עצמי על ארבע כשהידיים שלי מאחור ואתה מזיין אותי כלכך חזק.חזק שבאלי לבכות. חזק שאני מרגישה שזה יוצא לי עוד רגע מהפה..שזה גורם לי לחשוב כמה חבל שהזין שלך לא יכול להיות גם שם במקביל. הכוס שלי שורף..בוער..אני צורחת וגונחת ואתה שם את היד שלך על הפה שלי כדי שאשתוק..אני נרגעת קצת ואתה דוחף את האצבע שלך לפה שלי..אני מלקקת ..נושכת..מוצצת אותה כמו סוכרייה.מדמיינת שזה הזין שלך .אתה יודע מה מרגיע אותי.


אתה משחק עם האצבע הזאת בדגדגן שלי..הוא כלכך זקור שאתה צריך להיזהר שלא להידקר.אתה מעלה הילוך ומפמפם בקצב ואני מחכה שהזין שלך יתפוצץ כבר בתוכי... אתה עוצר ונותן לי אחת חזקה.עוצר שוב ונותן עוד אחת..פותח את התחת שלי עם שתי הידיים שלך ונותן אחת סופית. אתה הופך אותי על הגב וגומר לי על הצלע הזאת..איזו סגירת מעגל.


אני מלקקת את שאריות השפיך מהזין שלך..לא משאירה טיפה אחת.


סקס ללא מחויבות
בן 54, מפתח תקוה
הגיב ב 29/09/2014

זהו גמרתי (-:


סקס ללא מחויבות
בן 54, מפתח תקוה
הגיב ב 29/09/2014

את סופרת או משוררת לא מזדיינת (-:


ג׳ינג׳ית משוגעת
בת 31, מיישוב
הגיב ב 29/09/2014

אם גמרת אז מזה משנה מה אני?(:


האחד25
בן 34, מיישוב
הגיב ב 29/09/2014

ואוווווו חירמן אותי בטירוףף את מדהימה


סקס ללא מחויבות
בן 54, מפתח תקוה
הגיב ב 29/09/2014

משנה משנה , רוצה עוד !!!!


יעקב25
בן 35, מיישוב
הגיב ב 29/09/2014

מוכשרת, עומד לי מאוד


אדר
בן 36, מתל אביב-יפו
הגיב ב 29/09/2014

מדהימה!


גברגבר4493
בן 31, מחיפה
הגיב ב 29/09/2014

שמעי את מטורפת רק מקורא את זה גרמת לי להתחרמן הייתי מת לעשות לך את זה באמת


סמיש
בן 30, מיישוב
הגיב ב 29/09/2014

סדודנטית


לאקימן
בן 40, מיישוב
הגיב ב 29/09/2014

שישים גוונים של אפור פראייר לעומתך


ג׳ינג׳ית משוגעת
בת 31, מיישוב
הגיב ב 29/09/2014

לא קראתי..מניחה שזה מחמאה (:


סקסיביישן
בן 43, מיישוב
הגיב ב 29/09/2014

אמן שהגמור אתך במציאות


עיסוי חושני
בני 48, מאילת
הגיב ב 29/09/2014

אהבנו :)


לאקימן
בן 40, מיישוב
הגיב ב 30/09/2014

ברור שזה מחמאה זה ספר אירוטי רב מכר


ג׳ינג׳ית משוגעת
בת 31, מיישוב
הגיב ב 30/09/2014

כן שמעתי עליו..חייבת לקרוא אולי יתן לי השראה


לאקימן
בן 40, מיישוב
הגיב ב 30/09/2014

ספר מאוד מומלץ לפיתוח הדימיון לא שחסר לך דימיון או כישרון כתיבה


jessica
בני 56, מיישוב
הגיב ב 15/10/2014

יאמי גם לי בא


אדר
בן 36, מתל אביב-יפו
הגיב ב 17/10/2014

את מדהימה!
אני אגיד את זה כל פעם מחגש!
התגעגעתי אז חזרתי...
דברי איתי...


אדר
בן 36, מתל אביב-יפו
הגיב ב 19/10/2014

גינגית משוגעת... חזרתי כי אני מתגעגע!
צרי איתי קשר.אדר


הוסף תגובה חדשה

עליך להתחבר לאתר על מנת להשלים פעולה זו הירשם או התחבר




הרשמה חינם


לאתר הרגיל