פורום סקס

strawberry.jpg

בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.


אחרי תקופה ארוכה חזרתי והפעם כדי להבהיר לכל הגברים


moran1994
בת 29, מפלמחים
הגיב ב 02/10/2019

גברים יקרים וגם נשים למינהן .הייתי פה פעילה וגם בהכרויות של האתר ,ברחתי מהר מאוד בגלל הודעות סתמיות וללא תוכן שהייתי מקבלת .
פרסמתי פה פוסט אישי וקיבלתי תמונות של בולבולים והצעות מגונות בפרטי .
אני יודעת שזה אתר ופורום שמתבסס על סקס אבל גברים תבינו אנחנו לא שוק בשר!
אנחנו לא רק שדיים שבא לכם לתפוס ולצבוט ואין לנו חור בין הרגליים בשביל להזמין אותכם לחדור לתוכו ככה חופשי .
אנחנו בני אדם ,יש מאחורינו נפש ומיניות שבאה בטבעיות ,זה שאתם שולחים תמונות של אנטנות זה לא מגרה ולא נחזור אליכם עם תשובה של " יאוו כמה בא לי שתזיין אותי...איזה גדולל"
אז תכבדו קודם כל את עצמכם ,אל תחשפו את האיברים שלכם בידיעה שזה מה שימשוך את הבחורה להפגש אתכם .

נ.ב
לא נפגשתי פה עם אף אחד וגם לא אפגש אז מיותר לשלוח פרטי כי גם לא אענה .
מוזמנים לומר את דעתכם בנושא כאן .


מטפל מוסמך
בן 29, מ
הגיב ב 02/10/2019

ברוך שובך!
מה שלומך?
ומה שלום התינוק/ת?
הלוואי וכולם היו מבינים ומפנימים את המסר שלך.
מכבדים וקצת יותר מתחשבים. גם הגברים וגם הנשים.
אתרי ההכרויות יכלו להיות מקום הרבה יותר נעים ומועיל אם נשים לא היו מרגישות שמתייחסים אליהן ככוס שבמקרה צמחו לו שתי רגליים וגם הגברים הנורמליים לא היו צריכים לסבול מהתדמית של חיות אדם שהרגש היחיד הן מכירות זה חרמנות.
מעבר לזה שאת צודקת ב100% אני יכול להגיד לך שגם כגבר אני מזדהה עם הסלידה שלך מאווירת "שוק הבשר". גם גברים נורמליים (כן יש כאלו, לא כולם אבל הם עוד קיימים) סובלים מזה שכשהם מביעים התעניינות מעבר לאיך נראים השדיים שלך או האם הכוס שלך מגולח הם מצטיירים כלא אמינים, מוזרים או סתם תמימים שלא הבינו לאן נכנסו.
אם היחס והאווירה הכללית היו יותר מכבדים באתר הזה אז אולי היה יותר מקום גם לאנשים שמחפשים קשר שהוא לא רק סקס וגמרנו. גם אנשים שלא מחפשים זוגיות ארוכה וקשר רציני לפעמים מעדיפים קשרים בעלי אופי ידידותי/יזיזותי/חברותי שהוא מעבר לסתם סקס.
זה נכון שלכולנו יש דחפים ויצרים בסיסיים שמניעים אותנו לחפש שותפים לחוויות משותפות. גם אם קשר זוגי הוא לא המטרה אין סיבה לרוקן מתוכן לגמרי את כל תהליך ההיכרות והקשר היזיזותי.
מקווה מאוד שיש כאן עוד אנשים שמסכימים איתך ויביעו הסכמה והזדהות
תודה לך!


המאהב האיטלקי
בן 41, מיישוב
הגיב ב 04/10/2019

היי מורן, שבת שלום,
רושם לך את דעתי על -לא כי אני איזה מבין גדול אלא כי רשמת בסוף הפוסט להביא דעה.

אתחיל בזה שהפוסטים שלך כתובים מאוד יפה, גם כי התוכן מעניין וגם באופן שכתבת אותם - אני חושב שלא מעט אנשים פה קקאו ונהנו ואם את עדיין לא עוסקת בזה כדאי לך לנסות לכתוב, אולי בלוג או איזה טור בעיתון.

לגבי מה שרשמתי למעלה על התגובות שקיבלתי אני חושב שזה נובע מכמה דברים (ואני לא מצדיק תגובות גסות):

1. רובנו פה (גברים ונשים כאחד) נכנסים לאתר מחרמנות - כזה קורה החרמנות מתחילה לתפוס פיקוד על חשבון השכל וההיגיון שמתחילים להידחק אחורה כשאצלנו הגברים (בדרך כלל) החרמנות תופסת פיקוד בצורה משמעותית יותר מאצלכן הנשים ואצל חלקנף מהגברים החרמנות יכולה להעלים את השכל כמעט לחלוטין (לא סתם אומרים שגבר חושב מהזין, כי כשהזין מתחיל לחשוב המוח בחופשה).

2. בגלל מה שרשמתי הסעיף אחד ובגלל שהרוב המוחלט באתר כזה הוא גברים אז רובם נשארים חרמנים ולא משיגים מה שהם מחפשים ברוב המוחלט של המקרים ואם נותנים להם אפילו שביב של תקווה או ניצוץ של לאמנות אז הם מתחילים להשתולל במרדף של מי משיג את אותה הבחורה וכל האמצעים כשרים מבחינת רובם (כי הזין חושב) - מספיק שתרשמי בפוסט "ממממ..." ועדר יקפוץ עלייך בהצעות שרק יהפכו לקיצוניות יותר כשלא עונים להם
אז תחשבי מה קורה להם כשמישהי כותבת פוסט על הפנטזיה המינית שלה ועוד מדובר הבחורה מוכשרת שכותבת מאוד יפה ומאחר וזה פנטזיה מינית אז גם מאוד מחרמן (תפס גם אותי כשקראתי) - זה מוציא את העדר לרדוף ולשרוט כי הם תמיד נשארים חרמנים ופתאום יש מישהי שבחלומות הוורודים שלהם רק מחכה להם שיבואו ו"יגאלו אותה" - כמו להקת אריות שלא אכלה חודש ופתאום רואה הולוגרמה של זברה עסיסית עטופה בסרט מתנה.

אבל...

אני חושב שכדאי לך להסתכל על זה מנקודה אחרת במקום להתבאס מזה כי הבעיה לא אצלך, להיפך.

חלק מהגברים ישאירו לך תגובות כאלה כי הם יכולים לשלוט בזה.
את כאישה, בטח אחת שמתבטאת ככה, יכולה לבחור לך מתי שתרצי גבר לסיפוק מיני אם רק תרצי.
אנחנו הגברים רק יכולים לחלום על זה - אפילו אלה מאיתנו שטובים במיטה מקבלים את הכוח הזה רק אחרי ששכבנו כבר עם מישהי כי היא יצאה מאוד מסופקת (וגם זה כי רוב הגברים שהיא שכבה איתם אולי בטוחים שהם טרזן במיטה כשהם אפילו לא מוגלי ילד הג'ונגל).

אז כשאת קוראת תגובות פשוט תזכרי שאיזה כיף שאת אישה ולא צריכה לשלוח תגובות מפגרות כדי אולי שאולי יזרמו איתך לסקס.
ומהתגובות הממש מפגרות פשוט תתעלמי.

בהצלחה בחיים, עברת הרבה וכל הכבוד לך על האומץ להביע את זה ועל הגישה שהיא ממש לא מתקרבנת.

שבת שלום ושנה טובה


המאהב האיטלקי
בן 41, מיישוב
הגיב ב 04/10/2019

הובקטע שרשום "לחלק מהגברים ישאירו לך תגובות כאלה כי הם יכולים לשלוט בזה" - הכוונה שהם לא יכולים לשלוט - הושמט בטעות המילה לא


מר ארוטיקה
בן 42, מהרצליה
הגיב ב 14/10/2019

שלום מורן
יש גברים שלא יודעים איך להתייחס לנשים גם באתר כזה שהוא יותר פתוח בנושא הנ"ל אפשר להתחיל בשיחה נורמלית על תחביבים ועל טיולים בחו"ל ועל דברים משעשעים שקרו ולא להתחיל על דברי מבוגרים זה לא סרט כחול. אנשים גברים לא ידעו לכבד אותך את בת אדם כמו כל בני האדם נשים וגברים כאחד עם זה במדינתנו או מחוץ למדינה. לא צריך לשלוח תמונות לא צנועות במיוחד בעידן הדיגיטלי הרי רוב המשתמשים פה לא היון רוצים שהתמונות יופצו באתרים מסוימים לא לרוב המשתמשים רוצים להיות שחקני סרטי מבוגרים גם עם זה מקצועי וגם עם זה חובבני. לשלוח לעלמה צעירה תמונות של עירום זה מגעיל איתי זה היה אחרת הייתי אחרת הייתה כותב הודעות יפות ולא מגעילות. אני מאחל למורן למצוא את מה שמורן מחפשת


CrazyAlex
בן 35, מאשדוד
הגיב ב 23/10/2019

אין פה יותר מדי מה לאוסיף. החברה אמרו את הרוב. זאת הסיבה שאני לא שולח תמונות כאלה.


הוסף תגובה חדשה

עליך להתחבר לאתר על מנת להשלים פעולה זו הירשם או התחבר




הרשמה חינם


לאתר הרגיל