small5.jpg

הקבוצה הסודית שלי

..


הצטרף לקהילה »
27/03/2012

עוד סופ"ש פרוע במסיבת חילופי הזוגות של סווינגטאון

dlb
dlb
בני 44, מראשון לציון
לייקים שהתקבלו: 23
הודעות בפורומים: 81

בואו והצטרפו למפגשי הזוגות של סווינג-טאון!! המסיבות שלנו הינם "אתר ההיכרויות" הגדול ביותר של העולם האמיתי והאיכותי של קהילת חילופי הזוגות בארץ!! ... כולם כבר יודעים שהזוגות האיכותיים באמת מגיעים רק למסיבות האקסקלוסיביות של סווינג-טאון !!

אם ברצונכם לממש פנטזיות עם זוגות איכותיים ואמיתיים כמוכם ולחסוך ימים רבים של חיפושים מייגעים, התקלויות במתחזים ברשת ולהמנע מבזבוז של זמן וכסף על בליינד דייטים מאכזבים ומפגשי קפה מאפה עקרים! ... אז הדרך הטובה והקלה ביותר היא לצאת מהבית ולבוא לבלות במסיבות חילופי הזוגות של סווינג-טאון עם החלק האמיתי והאיכותי של קהילת הסווינגרים בארץ והכל באווירה דיסקרטית, נינוחה, סקסית, ומשוחררת שתעניק לכם לילה סוחף ללא גבולות שלא תשכחו כל כך מהר!!


ביום חמישי 29.3 - "Dance Bar & Swing" - ליין מסיבת חילופי הזוגות האיכותית והסוחפת שלנו במועדון בפ"ת! ...
משעה 23:00 עד 4:00... הכניסה לסווינגרים בכל הגילאים שירשמו מראש בלבד!

במועדון האקסלוסיבי שלנו שהוא היחיד בארץ ברמה בינלאומית המותאם באופן בלתי מתפשר למפגשי חילופי זוגות אמיתיים!! תפגשו בו זמנית עשרות סווינגרים איכותיים ואמיתיים איתם תוכלו לזרום להנאתכם בערב חושני ... הכניסה למועדון מתאפשרת רק לנשים וזוגות שעברו תהליך סינון ואושרו ע"י מארגני הערב!! ... במועדון מתחמי היכרויות אינטימיים, רחבת ריקודים לוהטת, D.J מקצועי שיתקלט מוסיקה סקסית וחושנית כל הלילה להנאתכם, בר מגוון ואיכותי במחירים סימליים החל מ 20 ש"ח למשקה אלכוהולי תוצרת חוץ!! כיבוד קל חופשי! וכמובן 6 סוויטות מפוארות ממוזגות ומרווחות הפתוחות לשימושכם כל הלילה שבכל אחת מהן יש מיטות גדולות, מקלחות ושירותים, אמצעי מניעה, חדר שעשועים פומבי נפרד לצפייה, ארוניות פרטיות עם מפתח בהם יש מגבות וחלוקים אישיים וכן חדר ג'קוזי תוסס וחדר מסאז'ים!
ובקיצור כל מה שצריך לחגיגה סוחפת של ערב חילופי זוגות סוער ומוצלח בסביבה נקייה!!



וביום שישי 30.3 שוב מגיעה מסיבת הוילה המיוחדת והמבוקשת שלנו בסגנון "הכל כלול" כל הלילה! - "Swinging At The Villa"
ליין מיוחד באחוזה אקסקלוסיבית ומדהימה במושב! ... מהשעה 23:30 עד 4:30... הכניסה לסווינגרים בגילאי 22-45 שירשמו מראש בלבד!

בהגעתכם לאחוזה שלנו המותאמת באופן מושלם למסיבות חילופי זוגות אמיתיות! אנשי הבטחון שלנו יקבלו את הבאים על פי רשימת מוזמנים ואת הרכבים תוכלו להחנות בחצר האחוזה באופן דיסקרטי!! בתוך הוילה ישנם 2 טרקליני אירוח מפוארים בהם תזכו להכיר בו זמנית עשרות סווינגרים ברמה המגיעה לכם: איכותיים, אמיתיים, סקסיים וזורמים איתם תממשו פנטזיות בקצב ובאופן שאתם תחליטו! הערב המיוחד כולל: מסיבת ריקודים עם D.J אלוף! שיסחוף אתכם אל רחבת הריקודים הלוהטת, כיבוד קל ואלכוהול איכותי חופשי חופשי ללא הגבלה כל הלילה!! בנוסף כמובן 7 סוויטות מפוארות וממוזגות בהן יש מיטות מרווחות, מקלחות חמות, מגבות ואמצעי מניעה לשימושכם כל הערב חדר מסאז'ים חינמי, 3 חדרי ג'קוזי והכל באווירה סקסית, חושנית וסוחפת !!
ובקיצור כל מה שצריך לחגיגה של חילופי זוגות סוערת ומוצלחת בסביבה איכותית ונקייה !
(בתוך הוילה אסור לעשן! )


לפרטים, שאלות והרשמות נא להתקשר לדני -

מספר המוזמנים לכל מסיבה מוגבל !! התקשרו והבטיחו את מקומכם !!
הכניסה מותרת לנשים ולזוגות סווינגרים מעל גילאי 21 בלבד !!
לא נאפשר כניסת גברים ללא בנות זוג או עם בנות זוג בתשלום (נערות ליווי) !!
חל איסור להכניס סמים!! נערות ליווי !! וכל אמצעי צילום למסיבות !!
בלי כוונה לפגוע אך רק זוגות סקסיים ואיכותיים בעלי רמה תרבותית ונימוסים יורשו להכנס !
המארגנים שומרים לעצמם את הזכות הבלעדית לקביעת הנכנסים!

להתראות במסיבה הקרובה ...
צוות סווינגטאון

דורג בהצלחה
 מדרג..


ההודעה שלך

להוספת הודעה בפורום נא התחבר או הירשם לאתר


   |    הודעה הבאה »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה