strawberry.jpg

פורום סקס

בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.


הצטרף לקהילה »
07/11/2021

מה זה רוקט פוקט?

Tuta
Tuta
בת 41, מקיסריה
התחבר שבוע שעבר 
לייקים שהתקבלו: 14387
הודעות בפורומים: 290

מה זה רוקט פוקט?


מרגישים כי עם הזמן חיי המין שלכם ושל בן או בת הזוג כבר לא אותו דבר? נתחיל בלהגיד כי מדובר על מצב טבעי לחלוטין, מצב שאותו חווים לא מעט זוגות אחרים. הטעות הכי גדולה היא להשלים עם המצב ולא לנסות להתמודד איתו. על מנת שתוכלו להביא את הזוגיות אל מקום טוב, יהיה עליכם להחיות את חיי המין. אם חיי המין יהיו כבויים, זה יבוא לידיי ביטוי בהנאה מהזוגיות כולה. אם אתם רוצים לגוון את חיי המין, מוטב כי תדעו מה זה רוקט פוקט.


רוקט פוקט הוא בעצם סוג מסוים של ויברטור שנמצא תחת ההגדרה של  מאסז'ר. הוויברטור עצמו מגיע בגודל של פנס קטן, המשמעות היא שהוא מאוד קומפקטי ונוח. בשונה מוויברטורים רגילים שמיועדים לשימוש פנימי, הוא מיועד בעיקר לשימוש חיצוני. העוצמה החזקה שלו היא זאת שמונעת החדרה מלאה, לא כל הנשים יכולות לעמוד בעוצמה הזאת. אך כמובן שיש אפשרות לשלוט על העוצמה על מנת שתוכלו להביא את האביזר לתפקוד מרבי. כאשר המטרה היא חד משמעית בהקשר הזה. 


אל תתביישו לרכוש ויברטור


יש כאלה שמתביישים בכלל להיכנס אל תוך חנות סקס על מנת לבצע רכישות. נדגיש שוב כי חיי המין משליכים במידה רבה לתפקוד הזוגי בעתיד. כלומר אם חיי המין לא יהיו טובים, כל הזוגיות עלולה להיות לא טובה. תמצאו את עצמכם רבים על דברים קטנים, דברים שניתן למנוע אותם. לכן אין סיבה שתתביישו לרכוש ויברטור על מנת להחיות את חיי המין. כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי השינוי הזה יכול להיות שינוי מאוד משמעותי ומאוד חשוב.


 


בכל גיל אפשר להשתמש


רוקט פוקט לא מיועד רק עבור צעירים, הוא מיועד עבור כל מי שרוצה להחיות את חיי המין. דווקא מבוגרים שחיי המין שלהם כבר לא כמו שהיו בעבר, יכולים להשתמש בתבונה באפשרויות האלה. כמובן שאם מוסיפים ויברטור לחדר המיטות, חובה לעשות זאת בהסכמה מלאה של בן או בת הזוג. כי חשוב מבחינתכם זה שבסופו של יום תמצאו את עצמכם עולים על דרך המלך. תביאו את עצמכם למצב שבו לא תחששו לקיים יחסי מין בגלל סיבות שונות.


 


רוכשים בקלות רוקט פוקט


בעבר על מנת לרכוש ויברטור מכל סוג שהוא הייתם צריכים ללכת פיזית לחנות סקס. כיום החנות יכולה פשוט להגיע אליכם לכל מקום שבו אתם נמצאים. על מה אנו מדברים? על כך שאפשר לבצע את הרכישה דרך האינטרנט, מבלי שתצטרכו ללכת פיזית לחנות. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו הרכישה כבר לא נשמעת כל כך מאיימת. תוכלו לרכוש כל סוג של ויברטור, העיקר שתמצאו את עצמכם משיגים ממנו את מבוקשכם. פתאום תוכלו לראות איך חיי המים משתנים מקצה לקצה.




קרדיט תמונה: pexels.com

אהבו 1
פחות אהבו 2

דורג בהצלחה
 מדרג..


ההודעה שלך

להוספת הודעה בפורום נא התחבר או הירשם לאתר


   |    הודעה הבאה »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה