strawberry.jpg

פורום סקס

בפורום סקס באתר תותה תקבלו עדכוני סקס חמים ותוכלו לדבר ולשאול כל מה שתרצו על סקס. פורום זה אינו מיועד לפרסום הודעות בנושא הכרויות, לשם כך קיימים מגוון פורומים בנושאים שונים בעמוד קהילות סקס באתר. נא הקפידו על תקנון האתר וההנחיות השונות.


הצטרף לקהילה »
   חדר שינה חדש
   מאת: ישראל2005   |  26 אפריל, 2015  |  נצפתה 1,758 פעמים  


אז כרגיל הכול התחיל עם הנדנודים הבלתי פוסקים של אשתי שהגיע הזמן להחליף את ריהוט חדר השינה.
אז איך קונים חדר שינה?
עוברים מחנות לחנות עד שמוצאים את הריהוט המתאים גם מבחינת המחיר וגם המראה.
יופי אז חדר השינה הוזמן ועכשיו צריך להרכיב אותו ,זאת אומרת לפרק את הישן ולהרכיב את החדש.
כדי לחסוך בעלויות אשתי הציעה שאגייס את החבר הכי טוב שלי לעזור לי לבצע את המשימה.
כאן יש מקום לקצת רקע, אריק החבר שלי בדיוק התגרש באותה תקופה כך שזמנו היה בידו והוא ניצל אותו הרבה לעשות כושר ונראה ממש טוב ונדמה היה לי שגם אשתי שמה עין עליו.... וכך גם היה פנוי לעזור לי.
ביום שהגיעו הרהיטים אריק הגיע כמובטח לעזור ,
התחלנו בפרוק הריהוט הישן , כאשר הרמנו את המזרן נפלה מעטפה ובה תמונות ערום שצילמתי את אשתי . אריק הרים את המעטפה וכל התמונות נפלו והתפזרו על הרצפה. הוא התכופף כדי לאסוף את התמונות וראיתי שהוא ממש היה המום למראם,

בדיוק ברגע הזה אשתי נכנסה לחדר כשראתה שאריק מחזיק את התמונות ביד הסמיקה אבל לא איבדה את העשתונות ושאלה אותו עם מוצא חן בעיניו. .

אריק שכמו שכבר אמרתי היה שובב לא קטן לא נשאר חייב וישר ענה לה שהמקור נראה יותר מלהיב.

אשתי הסתובבה ובענטוז קל יצאה מהחדר כשהיא מוסיפה "תהנה"....
בינתיים המשכנו בעבודה כשאריק שואל אותי על התמונות ואיך היא הסכימה להצטלם כך ומי מפתח לי את התמונות ואם זה לא מפריע לי שאנשים רואים אותה כך. כמובן שהסברתי לו שהיא אישה חופשית וההפך זה שגברים מסתכלים עליה רק מדליק אותנו. אריק ממש התלהב ממה שסיפרתי. ואמר שזה ממש מדליק אותו כי לא חשב שאנחנו ככה חופשיים.
השעות עברו ובשעת ערב מאוחרת סימנו את ההרכבה אשתי עוד התקינה מצעים חדשים על המיטה ואז הכינה לנו משהו לאכול השעה הייתה מאוד מאוחרת אז אשתי הציעה שאריק יישאר לישון אצלנו כי הייתה לו דרך ארוכה לנסוע הביתה והיא לא רצתה שיירדם על ההגה. לאחר ויכוח קצר אריק הסכים וישבנו לאכול , אחרי האוכל אשתי אמרה שהיא נכנסת להתקלח ,אריק בספק צחוק ספק רציני הציע שיעשה לה את הגב ואשתי כמובן באותו טון ענתה לו "בתנאי שזה בא עם מסאז׳" אריק המשיך "אז קודם את עושה לי מסאז׳ כי הגב תפוס לי מהעבודה". אשתי לא נשארה חייבת ואמרה "קודם תכנס להתקלח כי אני לא נוגעת בך כשאתה כל כך מיוזע ! "כשהתחילה השיחה לגלוש לכיוון הזה היה כבר ברור לי שאשתי זוממת משהו,
אריק נכנס להתקלח ואז שאלתי מהר את אשתי מה היא זוממת והתשובה שקיבלתי הייתה שנדלקה על איך שהוא הסתכל על התמונות שלה ...הייתי המום כי לא חשבתי שדבר כזה ידליק אותה.
אשתי נכנסה להתקלח במקלחת של חדר השינה וכשיצאה הייתה לבושה בבגד גוף לבן חצי שקוף שאיתו היא עושה את אימוני הספורט שלה ומכנס ספורט לבן קצרצר רק שהפעם לא הייתה חזית ספורט מתחת כך שאפשר היה לראות בברור את החזה שלה שהפטמות שלה ממש זקורות.
אריק יצא מהמקלחת כשרק מגבת עוטפת אותו ושאל אותי אם יש לי איזה מכנס קצר לתת לו אשתי ישר אמרה לו שכב ככה כי אני הולכת לעסות אותך. מה שהוא לא ידע זה שהיא הולכת לעשות אותו.....
הוא נשכב על הספה בסלון ( על המקום שהכנו לו לשינה) ואשתי הביאה קרם והתחילה לעסות לו בהתחלה את הכתפיים וככה ירדה לאט אל הגב כשהגיע לשיפולי הגב היא הורידה לו מעט את המגבת והתחילה לעסות לו את הישבנים הוא התחיל להתנשם בכבדות ואז אשתי בקשה ממנו שיסתובב על הגב כי היא רוצה לעסות לו את השרירים ברגליים. הוא הסתובב ורק עכשיו הוא שם לב לבגד שלבשה ... המגבת שכיסתה אותו התחילה להתרומם ואז אשתי כאילו בטעות משכה לו אותה והשאירה אותו לשכב ערום כשהזין שלו חשוף זה היה ואווו אריק מצויד בכלי מרשים שהתחיל להזדקר אשתי כבר לא יכלה להתאפק והתחילה ללטף לו את הזין שהלך והזדקר
בזמן שאשתי התחילה ללטף לו את הזין הוא שלח יד אחת והתחיל ללטף לה את החזה כשביד השנייה הוא מלטף לה את התחת. הוא מוריד לה את המכנס ואז אני רואה שאין לה תחתונים מתחת , גם אריק שם לב לזה והתחיל ללטף לה את הדגדגן כשמידי פעם הוא מכניס את האצבע ומרטיב אותה במיצים שלה שנשפכו כמו מים.
היא בינתיים ירדה לכיוון הזין והתחילה למצוץ כשהיא מנסה להכניס אותו עוד ועוד .
אחרי מספר דקות כששניהם מחורמנים מאוד אשתי אומרת שהיא רוצה לחנוך את המיטה החדשה שלה ושנעבור לחדר השינה. אריק לא היסס הרבה לקח את אשתי בידיים ועברנו לחדר השינה.
נכנסנו לחדר השינה כשאשתי בזרועותיו החסונות (כבר אמרתי שהתאמן הרבה בחדר כושר)מתכרבלת כמו איזה תינוקת וממאנת לעזוב את הזין שלו שעכשיו היה כבר ממש זקור.
הוא השכיב אותה בעדינות על המיטה החדשה ובזריזות פתח את הלחצנים שסגרו מלמטה את בגד הגוף שלבשה כך שהכוס שלה נחשף. אריק לא בזבז זמן וישר ירד אל הכוס הנפוח והבשרני שלה והחל ללקק את הדגדגן שלה שבצבץ בין השפתיים כמו זין קטן.הוא התחיל למצוץ וללקק אותו והיא התחילה להתפתל ולטלטל את האגן שלה כאשר הנוזלים ממש מבעבעים מהכוס שלה.
הוא המשיך ללקק ולמצוץ כשביד אחת הוא מלטף את התחת שלה וביד השנייה הוא מלטף לה את חור הכוס ומחדיר לה אצבע אחת פנימה, היא התחילה להתפתל בטרוף ולהיאנח ואז הוא דחף לה גם אצבע לחור התחת,היא התחילה עכשיו לקפוץ ולהשמיע נהמות וראיתי איך האורגזמה עולה לה.
לא יכולתי יותר להתאפק ודחפתי את הזין שלי לפה שלה והיא ממש בלעה לי אותו במציצה מדהימה. אחרי מספר דקות לא יכולתי להתאפק וגמרתי לה בפה מטח אחרי מטח כשהיא בולעת את הכול.
בינתיים אריק המשיך לטפל לה בכוס ובתחת לא עבר זמן רב והיא התחילה להתחנן שיפסיק לענות אותה ושיכניס לה כבר כי היא לא מסוגלת לסבול יותר את האטרף הזה .
אריק הזדקף ופה יש מקום לתאר את הכלי שלו היה לו זיין עבה מאוד באורך של כ 25 ס״מ שעמד לתפארת מעוטר כולו בנימי דם. ברגע שהוא הזדקף אשתי אחזה בו וכיוונה אותה לעבר הכוס שלה אריק רצה לעצור אותה כדי להלביש עליו קונדום אבל היא הייתה כל כך באטרף שלא נתנה לו וממש הכניסה אותו אליה כשהיא שוכבת על הגב והרגלים שלה נכרכות על המותניים שלו.
הוא התחיל לחדור אליה לאט לאט עד שכולו נבלע בכוס שלה ואז התחיל לצאת ושוב לחדור כאשר הפעם ממש חודר עד הסוף על כל אורכו. אשתי שוב התחילה להיאנח כשאורגזמה נוספת נבנות אצלה, הם התחילו לנוע בהרמוניה כשהוא חודר אליה יותר מהר והיא מטלטלת את האגן שלה כלפיו ,
אחרי מספר דקות אריק פלט שהוא לא מסוגל יותר להחזיק ומנסה לצאת ממנה כדי לגמור בחוץ אבל היא לא נתנה לו היא נאחזה בו עם הרגליים כשהיא מחזירה לו קונטרה על כל נעיצה שלו .
אריק לא הצליח להחזיק יותר ונעץ את הזין שלו עמוק בתוכה כשהוא גומר לה עמוק בפנים מטח אחרי מטח. המראה הזה חרמן אותי והעמיד לי את הזין כמו טיל למרות שגמרתי לה בפה כמה דקות לפני,
איך שאריק ירד ממנה נשכבתי לידה הרמתי אותה עליי וחדרתי אליה.
היות והיא הייתה עדין רטובה חדרתי בקלות כשהיא מקבלת אותי בכיווצי נרתיק שמעולם לא חוויתי אצלה, אחרי מספר דקות של כיווצים כאלה הרגשתי איך היא גומרת על הזין שלי ,לא יכולתי להתאפק מרוב החרמנות וגם אני גמרתי ביחד איתה.
היא נשכבה על המיטה החדשה ואמרה בחיוך "אח זו דרך לחנוך מיטה חדשה".
צחקתי איתה ואמרתי שמעולם לא חשבתי על דרך כזו לחנוך מיטה,
אבל ממש אין מה להגיד היא עשתה לי את היום.
אריק מצידו נשכב לידינו בחיוך ואמר שגם הוא לא חשב שיתאפשר לו לחנוך איתנו את המיטה ושאילו לא היה רואה את התמונות לא היה בכלל חושב על אפשרות כזו.
אשתי החזירה לו בנשיקה צרפתית ארוכה ואמרה שהלילה עוד צעיר ויש לה עוד כמה רעיונות שהיא רוצה לממש....
אריק התלהב וענה לה שאם כך הוא זורם איתה...

המשך יבוא...

אהבו 5
פחות אהבו 0

דורג בהצלחה
 מדרג..
    הוספת תגובה
עליך להתחבר למערכת או להירשם לביצוע פעולה זו
חזרה לרשימת כתבות »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה