No5vA.jpg

פנטזיות מיניות

כאן המקום לשתף בפנטזיות הסוערות והכמוסות ביותר, ובתקווה עמוקה גם המקום להשתתף, לחלום ולדמיין יחד על דרכים להגשים את הפנטזיות של כולנו...


הצטרף לקהילה »
06/10/2016

זיכרונות ילדות חלק ג׳

dragonlance
dragonlance
בן 42, מירושלים
לייקים שהתקבלו: 8
הודעות בפורומים: 7

פרק שלישי


"הזיין שלך כל כך קשה הערב, אבא," לחשה אפרת ברכות.


 


גנחתי, נחשול של עוררות הכה בי. אפרת עלתה עם  הכוס החלק שלה גבוהה מעל העטרה שלי, וההזקפה שלי נעמדה כמו טיל, אפרת שפשפה אותו בכוס שלה. הבחנתי שגופה התחיל להתעוות קלות כשהיא שפשפה את הדגדגן שלה עליי.


 


"אתה מרגיש כל כך טוב, אבא," היא מלמלה, עוצמת את עיניה.


 


חפנתי את שדיה היפים, סוחט אותם בעדינות ואחר כך מלקק לה את הפטמות. אפרת גנחה הזין שלי נעמד עוד יותר חזק. הרגשתי את הגוף של אשתי, את  העוררות שלה, את רגעי השיא שלה. ידעתי באיזה שלב היא נמצאת; רעד הקל עבר לה בגוף, הבטן שלה התכווצה, ואדמומית עדינה מגיח על שדיה זה מה שמראה שהיא בדרך לאורגזמה אדירה


 


עיניו של אפרת נפתחו ובהו בי. היא חייכה באהבה התיישבה עלי. חיבקתי אותה בזרועותיי, ושדיה נלחצו אל גופי.


 


"אבא," היא לחשה.


 


אלוהים יעזור לי זה הדליק אותי. הזקפה שלי מתוחים, מתכווצת, כאב עז ונעים. ואז נרגעתי, הכוס שלה למעלה, מוט ירכיה מעט מעלי והיא נצמדת אל קצה הזין שלי. עם תנועות קטנות אפרת עלתה וירדה על ההזקפה שלי לאט לתוכה, הרגשה חמה ונעימה, סובבה אותי.


 


"כן, זה טוב, אבא," היא מלמלה באהבה. "אתה מרגיש כל כך גדול בתוכי. זה מוצא חן בעיניך? האם אני גורם לך להרגיש טוב, אבא?"


 


גנחתי בקול רם ודחפתי את הזין שלי לתוכה, כל כך נפלא, כל כך מעורר.


 


אפרת לחשה בשקט, "כן, אבא. זיין אותי."


 


מחבק אותה בחוזקה, זיינתי את אשתי, ונדחק לתוכה, מזיין אותה. אפרת גנחה ודחפה את הכוס שלה לעברי והזיין שלי  כל כך עמוק בתוכה. אנחנו מזדיינים והדחיות שלנו נעשות יותר ויותר חזקות ומהירות, דחיפה, נסיגה, מזיינים אחד את השני. ואז אפרת עצרה לשנייה מעלי ואז ירדה במכה אחת למטה בעוצמה אדירה סוחטת בכל הכוח את הזיין שלי. הזקפה שלי הייתה מתאמצת, עבה, כבדה, הרגשתי לחץ עצום במפשעה שלי. ואז היא לחשה לי באוזן.


 


"תגמור אבא, תגמור איתי, ביחד!."


 


"אפרת, יקירתי אלוהים אההה!!," התנשפתי, נפיחות הזקפה שלי. עם דחיפה כל כך חזקה של אפרת על הזין שלי כבור עמוק עמוק בתוכה פשוט התפוצצתי, זרע התפוצץ לה בתוך הכוס בהבזק של עונג.


 


אפרת נאנקה מעונג, הגוף שלה רעד כולו כשהיא הגיעה לשיא האורגזמה. והזין שלי פועם בתוכה משפריץ עוד ועוד זרעים, מתפרץ באורגזמה אדירה באושר עילאי.


 


ליבנו האט. אפרת חשה כבדה עליי. היא הייתה רפויה. באנחה, היא ירדה סוף סוף ממני והתיישבה לצדי, מושכת את השמיכה מעלינו, ראשה המונח בתוך עיקול הכתפיים מחבקת אותי. סובבתי את  מנורת הלילה. הייתי מותש מינית, סחוט. גמרתי פעמיים הערב דבר כזה  לא קרה משנותינו הראשונים שלנו יחד. הייתי מוכן לישון.


 


רגע אמרה אפרת, עוד לא לגמרי סיימי לדבר אתך, יש לי עוד משהו לגלות לך.


 


"תודה על הבנה," אמרה בשקט בחושך וחיוך עלה על פרצופה.


דורג בהצלחה
 מדרג..


ההודעה שלך

להוספת הודעה בפורום נא התחבר או הירשם לאתר


   |    הודעה הבאה »   

התחבר לאתר


זכור אותי שכחתי סיסמה משתמש חדש?

מודעות ממומנות

מודעות ממומנות

אודות  | תנאי שימוש  | פרטיות  | בטיחות אישית  | בקרת הורים  | צור קשר  | פרסום  | גרסת מובייל  | © כל הזכויות שמורות לתותה